بلایی که بایرن مونیخ بر سر لواندوفسکی آورد

بلایی که بایرن مونیخ بر سر لواندوفسکی آورد

پایگاه خبری فوتبالی - روبرت لواندوفسکی در بازی بارسلونا و بایرن مونیخ نتوانست گلزنی کند و کار خاصی را از پیش ببرد و بدین ترتیب در چنگ مدافعان بایرن مونیخ و همچنین مانوئل نویر گرفتار شد.

به گزارش فوتبالی، لواندوفسکی در پنجره نقل و انتقالاتی همین تابستان بود که از بایرن مونیخ راهی بارسلونا شد و بدین ترتیب اکنون اولین بازی خود را مقابل تیم سابق خود انجام داد. در این بازی توجه ها به طور ویژه ای روی روبرت لواندوفسکی بود و هواداران بارسلونا انتظار داشتند که او مقابل تیم سابق خود بدرخشد اما خبری از درخشش نبود و لواندوفسکی به طور کلی در این بازی گرفتار شده بود و نویر موفق شد کلین شیت کند.

اما بلایی که بایرن مونیخ بر سر لواندوفسکی آورد این است که باواریایی ها موفق شدند نوار درخشش لواندوفسکی در بارسلونا را پاره کنند. در واقع لواندوفسکی پیش از رویارویی با بایرن مونیخ در 5 بازی 9 گل به ثمر رسانده بود اما اکنون در رویارویی با بایرن مونیخ نتوانست گلی بزند و بدین ترتیب او از لحاظ آماری متوقف شد و باید دید که شرایط در ادامه بازی ها و به خصوص بازی برگشت بایرن مونیخ و بارسلونا برای او چگونه پیش خواهد رفت.

1470