فوری؛ بارسلونا در آستانه تمدید کردن قرارداد پدیده 18 ساله

فوری؛ بارسلونا در آستانه تمدید کردن قرارداد پدیده 18 ساله

پایگاه خبری فوتبالی - بعد از کش و قوس‌های فراوان، بالاخره بارسلونا موفق به جلب رضایت گاوی برای تمدید قراردادش شد. 

به گزارش فوتبالی، وضعیت قراردادی گاوی باعث نگرانی هواداران بارسلونا در چند ماه اخیر شده بود. منابع کاتالونیایی دو ماه پیش خبر از گاف بزرگ بلوگرانا در مذاکرات با ایوان دلاپنیا ایجنت گاوی خبر دادند که می‌گفتند مدیران بارسلونا یادشان رفته برگه تمدید قرارداد را برای مدیربرنامه‌های او ارسال کنند. همچنین چند پیشنهاد ابتدایی خوان لاپورتا توسط دلاپنیا رد شد، اما حالا فابریتزیو رومانو خبرنگار مشهور در حوزه نقل و انتقالات به صورت رسمی خبر تمدید قرارداد گاوی را منتشر کرد و فقط اعلام رسمی خود بارسلونا باقی مانده است.

قرارداد کنونی گاوی با کاتالان‌ها تا سال 2023 اعتبار دارد و او قرارداد جدیدی تا سال 2026 با بارسا امضا خواهد کرد. گفته می‌شود که بند فسخ قرارداد گاوی چیزی در حدود 1 میلیارد یورو خواهد بود. 

گاوی محصول آکادمی لاماسیاست و در فصل گذشته زیر نظر ژاوی بسیار خوش درخشید. او علیرغم سن کمش توانسته به یکی از مهره‌های اصلی بارسلونا تبدیل شود و تاکنون در 53 بازی برای آن‌ها به میدان رفته و آمار 2 گل و 6 پاس گل را به ثبت رسانده است. گاوی در این فصل در هر 5 دیدار بارسلونا در لالیگا از ابتدا به میدان رفته است. 

4416