افشاگری مدافع جدید بارسلونا: گواردیولا مرا می‌خواست

افشاگری مدافع جدید بارسلونا: گواردیولا مرا می‌خواست

پایگاه خبری فوتبالی - ژول کنده ستاره فرانسوی جدید بارسلونا فاش کرد که پپ گواردیولا در سال گذشته سعی داشته تا او را به منچسترسیتی ببرد. 

به گزارش فوتبالی، ژول کنده مدافع فرانسوی فصل گذشته سویا یکی از جذاب‌ترین بازیکنان پنجره نقل و انتقالات تابستانی گذشته بود و باشگاه‌های زیادی از جمله چلسی به دنبال جذب او بودند. در حالی که گفته می‌شد او با آبی‌های لندن تمام کرده، اما در لحظات پایانی بارسلونا او را با قیمت 50 میلیون یورو به اضافه 10 میلیون یورو پاداش و بندهای دیگر، هایجک کرد و به کاتالونیا برد. کنده حالا به یکی از بازیکنان مهم بلوگرانا و ژاوی هرناندز تبدیل شده است. 

به نقل از سایت مارکا، کنده درباره علاقه پپ گواردیولا به El Pais گفت: "او در تابستان قبلی به من زنگ زد و اذعان کرد که چه قدر از بازی من خوشش می‌آید و من می‌توانم در سیستم او به خوبی خودم را وفق دهم. ژاوی نیز چنین کاری انجام داد. من درباره فوتبال با هر دو نفر صحبت کردم و متوجه شدم که ژاوی و گواردیولا از من چه می‌خواهند. آن‌ها فقط حرف نمی‌زنند، بلکه دقیق می‌گفتند که به دنبال چه چیزی هستند. هر دو نفر از توانایی‌های من تعریف و تمجید کردند."                                                                                                                                

4416