تقاضای رییس بایرن مونیخ از هواداران: لطفاً لواندوفسکی را هو نکنید!

تقاضای رییس بایرن مونیخ از هواداران: لطفاً لواندوفسکی را هو نکنید!

پایگاه خبری فوتبالی - هربرت هاینر رییس باشگاه بایرن مونیخ ابراز امیدواری کرد که هواداران این تیم رفتار مناسبی با روبرت لواندوفسکی داشته باشند. 

به گزارش فوتبالی، امشب از ساعت 23:30 به وقت تهران، تیم‌های بایرن مونیخ و بارسلونا از چهارچوب هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در استادیوم آلیانز آرنا مقابل هم صف آرایی خواهند کرد. یکی از نکات بسیار جذاب این دیدار، تقابل روبرت لواندوفسکی با بایرن مونیخ است. انتقال لواندوفسکی به بارسلونا در پنجره نقل و انتقالات تابستانی در شرایط خیلی مناسبی انجام نشد و این ستاره لهستانی بارها در محافل عمومی و رسانه‌ها اعلام کرد که قصد خروج از آلمان و پیوستن به بارسلونا را دارد که این موضوع اصلاً به مذاق هواداران تیفوسی بایرن خوش نیامد. 

به نقل از سایت اسپورت، هاینر درباره این موضوع گفت: "آرزوی من این است که هواداران با روبرت مهربان باشند و به او خوش‌آمد بگویند، چون روبرت 8 سال برای ما جنگید و گل‌های زیادی به ثمر رساند و با او توانستیم به جام‌های بسیار زیادی برسیم." 

"در نهایت همه به خواسته خود رسیدند. روبرت به بارسا رفت و بارسا توانست بازیکن مورد نظرش را به خدمت بگیرد و ما هم پول خوبی برای سرمایه‌گذاری در آینده به دست آوردیم."

"احترام زیادی برای بارسلونا قائلیم و به نظرم آن‌ها در اسپانیا یک سرمشق برای دیگر تیم‌ها هستند."

4416