واکنش سرمربی بایرن مونیخ به تقابل با لواندوفسکی

واکنش سرمربی بایرن مونیخ به تقابل با لواندوفسکی

پایگاه خبری فوتبالی - یولیان ناگلزمان سرمربی جوان بایرن مونیخ امیدوار است که هواداران به هو کردن روبرت لواندوفسکی نپردازند. 

به گزارش فوتبالی، امشب از ساعت 23:30 به وقت تهران، تیم‌های بایرن مونیخ و بارسلونا از چهارچوب هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در استادیوم آلیانز آرنا مقابل هم صف آرایی خواهند کرد. یکی از نکات بسیار جذاب این دیدار، تقابل روبرت لواندوفسکی با بایرن مونیخ است. انتقال لواندوفسکی به بارسلونا در پنجره نقل و انتقالات تابستانی در شرایط خیلی مناسبی انجام نشد و این ستاره لهستانی بارها در محافل عمومی و رسانه‌ها اعلام کرد که قصد خروج از آلمان و پیوستن به بارسلونا را دارد که این موضوع اصلاً به مذاق هواداران تیفوسی بایرن خوش نیامد. 

به نقل از سایت آ اس، ناگلزمان درباره این بازی و تقابل با شاگرد سابقش گفت: "مشخص است که من با لوا دست خواهم داد و خوشحال خواهم شد که هواداران رفتار مناسبی نیز با او داشته باشند. او برای بایرن زحمات بسیار زیادی کشیده است. در اصل باید با این مسئله به همین شکل برخورد شود. امیدوارم هواداران از لواندوفسکی بابت تمام کارهایش در این باشگاه تشکر کنند. او عضو مهمی از خانواده بایرن بود و من بی صبرانه مشتاق دیدنش هستم. نمی‌دانم تا چه زمانی می‌تواند در چنین سطحی به عملکرد خیره‌ کننده‌اش ادامه دهد، اما امیدوارم همیشه بدرخشد. او در هر فصل برای ما بیش از 40 گل به ثمر می‌رساند."

4416