در 11 تقابل اخیر بارسلونا و بایرن مونیخ چه آماری وجود دارد؟

در 11 تقابل اخیر بارسلونا و بایرن مونیخ چه آماری وجود دارد؟

پایگاه خبری فوتبالی - بایرن مونیخ و بارسلونا امشب (سه شنبه) از ساعت 23:30 به وقت ایران در ورزشگاه آلیانز آرنا به مصاف هم می روند و باید دید که در این بازی چه اتفاقاتی رخ می دهد و در نهایت چه نتیجه ای حاصل می شود.

به گزارش فوتبالی، جدال بارسلونا و بایرن مونیخ یک جدال پر تکرار و البته جذاب در لیگ قهرمانان اروپا است به طوری که این بازی را در اروپا زیاد دیده ایم اما همیشه هم جذاب بوده است و هواداران فوتبال می توانند امیدوار باشند که امشب یک بازی جذاب در انتظار آن ها است.

البته اگر به آمار مراجعه کنیم، می بینیم که کفه ترازو به سوی بایرن مونیخ سنگین تر است و باواریایی ها معمولا راحت تر توانسته اند بارسلونا را شکست دهند و پیروزی های بیشتری به دست آورده اند.

در 11 جدال اخیر بارسلونا و بایرن مونیخ، بایرن مونیخ موفق شده است 8 پیروزی به دست بیاورد و بارسلونا تنها 2 برد داشته است که این قضیه نشان می دهد که بایرن مونیخ از لحاظ آماری چقدر سر تر از بارسلونا است. یک بازی هم مساوی شده است.

بایرن مونیخ در سال 2020 بود که بارسلونا را با نتیجه 8 بر 2 شکست داد و در فصل گذشته هم بارسا را در دور گروهی رفت و برگشتی کرد و اکنون آبی و اناری ها به دنبال انتقام هستند.

1470