پاسخ به یک سوال مهم؛ بیرانوند سرباز است؟

پاسخ به یک سوال مهم؛ بیرانوند سرباز است؟

پایگاه خبری فوتبالی- آیا علیرضا بیرانوند مشکل سربازی دارد؟

به گزارش فوتبالی، در حالی که دروازه‌بان پرسپولیس در تاریخ 31 شهریور ماه وارد سن 30 سالگی خواهد شد، از چند روز قبل شایعاتی درباره پایان مهلت معافیت این بازیکن ملی‌پوش او شنیده می‌شود.

برخی منابع خبری معتقد هستند بیرانوند شرایط همراهی پرسپولیس را در لیگ برتر ندارد و با توجه به اینکه او وارد 30 سالگی خواهد شد باید راهی یک تیم نظامی( ملوان) شود تا خدمت سربازی خود را آنجا پشت سر بگذارد اما شنیده‌های خبرنگار فوتبالی حاکی از این است که این دروازه‌بان ملی‌پوش مشکلی برای همراهی قرمزها در لیگ برتر نخواهد داشت.

معافیت علی بیرو از سربازی، به خاطر حضور او در اردوی تیم ملی، اول مهرماه به پایان خواهد رسید اما این دروازه‌بان ملی‌پوش بعد از بازگشت به تهران، با کمک وکیلش به دنبال حل این معضل بود و با ثبت نام در رشته تربیت بدنی دانشگاه خرم آباد در مقطع ارشد، از معافیت دوباره‌ای سود خواهد برد.

با اینکه در برخی کانال‌های هواداری استقلال، اصرار زیادی روی سرباز شدن بیرانوند دیده می‌شود اما شواهد و مدارک نشان می‌دهد که ثبت‌نام بیرانوند در این دانشگاه باعث شده تا او علیرغم ورود به 30 سالگی، بتواند از معافیت تحصیلی استفاده کند و بدون مشکلی برای پرسپولیس به میدان برود.

سال گذشته سیاوش یزدانی تلاش کرد تا با قبولی در آزمون دکترا بتواند از معافیت تحصیلی استفاده کند اما با توجه به اینکه تاریخ آزمون دکتر پس از رسیدن این بازیکن به سن سربازی بود امکان استفاده از این معافیت برای او فراهم نشد تا به همراه مرادمند راهی ملوان شود.

7655