پی‌اس‌جی به دنبال تمدید قرارداد دو رئالی و بارسایی سابق

پی‌اس‌جی به دنبال تمدید قرارداد دو رئالی و بارسایی سابق

پایگاه خبری فوتبالی - پی اس جی شروع فصل خوبی را داشته است و به نظر می رسد که حس و حال این تیم با هدایت کریستف گالتیه خیلی بهتر شده است.

به گزارش فوتبالی، پی اس جی با سیستم جدیدش 2-1-4-3  نتایج خوبی را کسب کرده و بازیکنان این تیم نیز حس خوبی دارند. در این شرایط پی اس جی در نظر دارد که قرارداد دو بازیکن باتجربه خود یعنی راموس و مسی را تمدید کند چرا که هر دو تا پایان فصل قرارداد دارند.

قرارداد مسی با پی اس جی دو ساله است و بر خلاف شایعات اولیه، این قرارداد سه ساله نیست. در حقیقت پی اس جی برای تمدید باید با لئو مذاکره کند. مدیران تیم فرانسوی در نظر دارند که مسی را برای مدت طولانی تری در اختیار داشته باشند. از سویی راموس نیز مصدومیت های فصل گذشته را فراموش کرده و در این فصل در خط دفاعی سه نفره در کنار مارکینیوش و کیمپمبه نمایش خوبی داشته است. پی اس جی از سویی در نظر دارد که قرارداد کیمپمبه و مارکینیوش را هم تمدید کند.

مارکو وراتی هافبک ایتالیایی نیز تا 2024 با پی اس جی قرارداد دارد که تیم فرانسوی به دنبال تمدید قرارداد اوست. وراتی یکی از بازیکنان محوری ترکیب پی اس جی است و به همین خاطر تمدید قرارداد او نیز نکته ای الزامی و کلیدی به نظر می رسد.

4125