عکس؛ هوادار رم در حلقه شادی گل بازیکنان تیمش!

عکس؛ هوادار رم در حلقه شادی گل بازیکنان تیمش!

پایگاه خبری فوتبالی - رم شب گذشته پیروزی ارزشمندی را مقابل امپولی با نتیجه دو بر یک کسب کرد که با این پیروزی با سیزده امتیاز از شش بازی به رتبه ششم جدول صعود کردند.

به گزارش فوتبالی، زوج آبراهام - دیبالا که خط حمله درخشان این فصل جالوروسی ها را تشکیل می دهند، هر دو گلزنی کردند. پس از گل تامی در دقیقه 71 ، یکی از هواداران رم به درون زمین پرید و در حلقه شادی گل بازیکنان تیمش شرکت کرد. در حقیقت نکته جالب این جا بود که بازیکنان رم نیز برخورد خوبی با این هوادار داشتند و او را در میان خود پذیرفتند تا به این هوادار اجازه بدهند که در این شادی سهیم باشد!

رم شروع فصل قابل قبولی داشته و در حال حاضر فقط یک امتیاز با سه تیم صدرنشین یعنی ناپولی، آتالانتا و میلان فاصله دارد. مورینیو انگیزه بالایی دارد تا با قهرمانی در لیگ ایتالیا دوباره نام خود را به عنوان یکی از مربیان موفق و درجه یک فوتبال دنیا مطرح کند. در حقیقت مربی پرتغالی و تیمش امسال می خواهند هم قهرمان لیگ اروپا و هم قهرمان لیگ ایتالیا شوند تا بدین ترتیب بتوانند دوباره به لیگ قهرمانان اروپا بازگردند. آبراهام به روند خوب فصل گذشته اش ادامه می دهد در حالی که دیبالا به نظر می رسد که به سرعت توانسته خود را در قلب جالوروسی ها جای بدهد.

4125