تمرین پرسپولیس برای این دو بازیکن تعطیل نیست

تمرین پرسپولیس برای این دو بازیکن تعطیل نیست

پایگاه خبری فوتبالی- کادرفنی پرسپولیس تمرینات ویژه‌ای را برای 2 بازیکن این تیم در نظر گرفته‌اند.

به گزارش فوتبالی، شیخ دیاباته و وحید امیری علیرغم تعطیلی تمرینات پرسپولیس، طبق برنامه کادر فنی تمرینات اختصاصی خود را دنبال می‌کنند تا به مرز آمادگی برسند.

شیخ دیاباته از جمله بازیکنانی است که به پرسپولیس اضافه شده و حالا یحیی گل‌محمدی نگاه ویژه‌ای به او برای ادامه رقابت‌های لیگ برتر دارد. تعطیل شدن موقت مسابقات فرصت خوبی را برای مربیان پرسپولیس فراهم آورده تا این بازیکن را هم از نظر بدنی و هم به لحاظ هماهنگی تیمی به شرایط مطلوبی برسند. با توجه به آمادگی بالای لوکادیا به نظر می‌رسد یحیی قصد دارد که شیخ را در هفته‌های آتی لیگ برتر به‌عنوان مهاجم ذخیره از اواسط نیمه دوم به میدان بفرستد.

وحید امیری نیز که پس از مصدومیت از ناحیه کمر در بازی برگشت ذوب آهن و پرسپولیس در فصل گذشته، از تمرینات تیمش دور شده بود، از هفته گذشته در ورزشگاه کاظمی حاضر شد تا تمرینات خود را در کنار سایر بازیکنان ادامه دهد.

 امیری که پیش از بازی مقابل نفت مسجد سلیمان به طور اختصاصی زیر نظر کادر پزشکی قرمزها به دویدن دور زمین پرداخته بود، حالا و با توجه به اینکه کارلوس کی‌روش او را به تیم ملی دعوت کرده، با انگیزه بیشتری تمریناتش را پیگیری می‌کند. 

ننکا، ویرا و خانبان سه عضو کادر فنی پرسپولیس صبح امروز در ورزشگاه شهید کاظمی تمرین دیاباته و امیری را زیر نظر داشتند و عکسی که از آنها منتشر شده، نظرات مثبت هواداران پرسپولیس در فضای مجازی را به دنبال داشته است.

7655