جمله عجیب سرمربی مایورکا در مورد ستاره رئال مادرید: بزنیدش!

جمله عجیب سرمربی مایورکا در مورد ستاره رئال مادرید: بزنیدش!

پایگاه خبری فوتبالی - وینیسیوس جونیور ستاره برزیلی رئال مادرید در بازی تیمش و مایورکا برای پنجمین بازی متوالی گلزنی کرد اما درگیری او با کادر فنی و بازیکنان حریف نیز به شدت خبرساز شده است.

به گزارش فوتبالی، وینیسیوس جونیور در این بازی مثل همیشه با تکل های خشن بازیکنان حریف مواجه شد اما به نظر می رسد که این بار حتی کادر فنی مایورکا نیز برخورد تندی با او داشته است. خاویر آگیره مربی مکزیکی مایورکا در حالی توسط دوربین های تلویزیونی شکار شده که از بازیکنانش می خواهد که وینیسیوس را بزنند. بر اساس تصاویری که توسط برنامه تلویزیونی "یک روز بعد" منتشر شده، وینیسیوس خطاب به ناچو می گوید:" مربی آنها مدام فریاد می زد که "بزنیدش، بزنیدش"

آگیره در پایان بازی سعی کرد که زیاد به ماجرا دامن نزند و در مورد سوالی پیرامون درگیری خود با وینیسیوس گفت:" درون زمین حرفهایمان را می زنیم نه در کنفرانس مطبوعاتی. اتفاقی که درون زمین فوتبال رخ می دهد، همان جا می ماند. به رئال مادرید به خاطر پیروزی چهار بر یک تبریک می گویم."

وینیسیوس بعد از زدن گل دوم مقابل مایورکا به کنار زمین رفت و حرکات موزون را انجام داد که بازیکنان مایورکا اصلا از این رفتار خوششان نیامد. از سویی رادیو کادناسر مدعی شده است که در پایان بازی، برخی بزرگان رختکن رئال مادرید به وینیسیوس تذکر داده اند که کمتر دنبال حاشیه و جنجال باشد.

4125