قول عجیب و غریب خرید جدید بارسلونا به هواداران در صورت قهرمانی در چمپیونزلیگ

قول عجیب و غریب خرید جدید بارسلونا به هواداران در صورت قهرمانی در چمپیونزلیگ

پایگاه خبری فوتبالی - رافینیا ستاره برزیلی بارسلونا اذعان کرد که او در صورت قهرمانی بلوگرانا در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، در نیوکمپ روی زانوهایش راه خواهد رفت. 

به گزارش فوتبالی، رافینیا یکی از پر سر و صداترین خریدهای بارسلونا در پنجره نقل و انتقالات تابستانی بود. او که با چلسی به توافق رسیده بود، ناگهان سر از بارسلونا در آورد با مبلغ 58 میلیون پوند به اضافه 7 میلیون پاداش به نیوکمپ رفت. فصل گذشته پس از آن که بقای لیدز یونایتد در لیگ برتر انگلیس تضمین شد، رافینیا طول ورزشگاه را روی زانوهایش راه رفت و قبلاً قول داده بود که این کار را بکند. 

به نقل از سایت مارکا، رافینیا حالا این قول را درباره قهرمانی بارسلونا در رقابت‌های چمپیونزلیگ داده است. ستاره برزیلی در این باره گفت: "دوباره این کار را خواهم کرد، مثل کاری که در لیدز انجام دادم. در نیوکمپ روی زانوهایم راه خواهم رفت یا هرکار دیگری که مناسب انجام دادن در استانبول (محل برگزاری فینال لیگ قهرمانان اروپا) باشد."

"رویای من پوشیدن پیراهن آبی و اناری بود. از زمان جوانی این باشگاه را دنبال می‌کردم. دقیق تر بگویم از زمانی که رونالدینیو به بارسا پیوست. شروع به یادگیری تاریخ باشگاه کردم و می‌خواهم خودم نیز بخشی از آن باشم. رویاهای من از همیشه قوی تر است و می‌خواهم با بارسا به آن دست یابم."

4416