امتیاز برترین بازیکنان فیفا 23 مشخص شد؛ 5 ستاره بالاتر از رونالدو(عکس)

امتیاز برترین بازیکنان فیفا 23 مشخص شد؛ 5 ستاره بالاتر از رونالدو(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - فیفا 23 به زودی قرار است به طور رسمی منتشر شود و بدین ترتیب توجه ها به طور ویژه ای به سمت آن جلب شده است و کسانی که اهل انجام این نوع بازی ها هستند و اصطلاحا گیمر هستند به دنبال اخبار ریتینگ بازیکنان می گردند.

به گزارش فوتبالی، این بازی قرار است تا اواخر همین ماه میلادی یعنی 30 سپتامبر به طور رسمی منتشر و رونمایی شود. در حال حاضر امتیاز بازیکن ها در این بازی مشخص می شود تا زمانی که این بازی به طور رسمی رونمایی شود.

امتیاز بهترین بازیکن های این نسخه از بازی فیفا ساخته کمپانی EA Sports مشخص شده است که در آن کیلیان امباپه با امتیاز 91 بهترین بازیکن است البته بازیکنان دیگری مثل لیونل مسی، کریم بنزما، روبرت لواندوفسکی و کوین دی بروینه هم امتیاز 91 را دارند.

پس از این بازیکنان به سراغ بازیکنانی می رویم که امتیاز 90 را دارند که 5 بازیکن هستند و عبارتند از کریستیانو رونالدو، محمد صلاح، فن دایک، نویر و تیبو کورتوا. نیمار در این بازی امتیاز 89 را دارد و پایین تر از این ستاره ها قرار گرفته است.

پس از آن به بازیکنانی می رسیم که امتیاز 89 را دارند و هری کین و مانه در این دسته هستند. ارلینگ هالند امتیاز 88 را دارد و در این بازی از رقیبش امباپه عقب تر است.

1470