اظهار نظر جالب مدافع پی‌اس‌جی راجع به پاس ندادن مسی به او

اظهار نظر جالب مدافع پی‌اس‌جی راجع به پاس ندادن مسی به او

پایگاه خبری فوتبالی - اشرف حکیمی ستاره مراکشی پاریسن ژرمن اذعان کرد که در جایگاهی نیست که بتواند تصمیمات لیونل مسی را در حین بازی زیر سوال ببرد. 

به گزارش فوتبالی، بازیکنان خط حمله پاریسن ژرمن به ویژه کیلیان امباپه، اخیراً به خاطر عدم انسجام و هماهنگی مورد انتقاد قرار گرفته‌اند. اگرچه تمامی آن‌ها در مصاحبه‌های خود ادعا کرده‌اند که آن‌ها همیشه تیم را نسبت به خود در اولویت قرار می‌دهند. چند باری نیز در زمین دیده شده که اشرف حکیمی از لیونل مسی طلب توپ کرده، اما این فوق ستاره آرژانتینی اعتنایی به آن نکرده است. 

به نقل از سایت گل، روز شنبه پاریسن ژرمن توانست با تک گل نیمار در مقابل برست به پیروزی برسد. حکیمی درباره پاس ندادن‌های مسی گفت: "وقتی طلب توپ می‌کنم و مسی توپ را به من نمی‌دهد، به خاطر این است که او احتمالاً کس دیگری را در سمتی دیگر دیده که می‌خواهد توپ را به او برساند. این یک مشکل نیست. دیدید که او در بازی با برست چگونه نیمار را پیدا کرد و به او پاس داد و ما توانستیم 3 امتیاز را مال خود کنیم."

به نظر می‌آید نیمار و لیونل مسی با مربیگری کریستوف گالتیه به دوران اوج خود بازگشته‌اند و سرمربی سابق نیس توانسته بهترین عملکرد را از این دو فوق ستاره بگیرد، کاری که مائوریسیو پوچتینو در آن عاجز بود. 

4416