۱۰ نکته از پیکان و گل گهر؛ شکار پیکان با سوپرگل شکاری

۱۰ نکته از پیکان و گل گهر؛ شکار پیکان با سوپرگل شکاری

پایگاه خبری فوتبالی: ۱- امیر قلعه‌نویی را باید استاد احیا کردن بازیکنانی دانست که بعضاً با انتخابهای اشتباه خود را از مسیر درست دور می کنند نمونه‌اش همین رضا شکاری و مرتضی تبریزی و امثالهم.

 ۲- گل‌گهری‌ها در طول نود دقیقه بازی همه راهی را برای گلزنی امتحان می‌کنند. منتقدین قلعه‌نویی اگر هنوز اعتقاد دارند تیمهای او هنوز سانتر می‌کنند بازیهای گل گهر را کامل ببینند.

۳- عجب گلی زد این رضا شکاری.در تمام طول نود دقیقه همه جای زمین شاهد تلاش شکاری بودیم.  زوج‌سازی با تبریزی و باگناما و حمل توپ بالا و قدرت شوت‌زنی حسابی هواداران گل گهر  را به ادامه روند خوب این بازیکن امیدوار کرد .

۴- اتفاقات سال گذشته در خصوص پرونده باگناما و اصرار گل گهر بر استفاده از این بازیکن را همه به خاطر دارند ، حالا زمان آن رسیده حق را به قلعه‌نویی برای اصرار بر بازی دادنش  بدهیم اما ای کاش کم تجربگی مدیران و آن اشتباه خنده دار رخ نمی‌داد تا فوتبال ما سال گذشته از حضور او محروم نمی‌شد. 

۵- پیکان با شروع بازی هنوز در حال و هوای بازی با استقلال بود و ترس از نام بازیکنان و سرمربی گل‌گهر آنها را ناخودآگاه آماده گرفتن یک تساوی دیگر کرده بود اما بعد از گل زودهنگام شکاری پیکان رفته رفته ترسش ریخت و بارها تا آستانه باز کردن دروازه حریف پیش رفت اما محسن فروزان گل بخور نبود که نبود .

۶- شش هفته از لیگ گذشت و گل‌گهر از جمله تیم های بدون شکست لیگ است ، رسالت سال سوم و قهرمانی باز هم با قلعه‌نویی اتفاق می‌افتد ؟

۷- در هفته‌هایی که اعتراضات به وضعیت داوری به بالاترین حد خود رسیده است حسین زیاری داور بازی روی گل باگناما بهترین تصمیم  را گرفت و پرچم کمکش را تایید کرد تا یکی از فنی ترین و تاکتیک ترین گل های لیگ تا به اینجا مردود اعلام شود.

۸- مدیران پیکان تا قبل از این بازی از نحوه امتیازگیری حسینی و جایگاه تیم کاملا رضایت داشتند اما انصافا نباید خودشان را گول بزنند و توقع معجزه داشته باشند،این پیکان برای نیمه دوم جدول بسته شده است.

۹- حالا که از پیکان و نحوه بستن تیم ایراد گرفتیم یک انتقادی هم به قلعه‌نویی و تیم مدیریتی گل گهر داشته باشیم.تیمی که کی‌روش استنلی و مرتضی تبریزی و باگناما و شکاری را در اختیار دارد پیستون های رونده با قابلیت ارسالهای مواج احتیاج دارد ، چیزی که با رفتن زکی پور و عدم آمادگی تیکدری از آن محروم است .

۱۰- تعطیلات فیفا دی فرا رسید و مربیان گل‌گهر و پیکان در دو تفکر کاملا متفاوت: یکی حفظ روحیه پیروزی و ایمان به اینکه ما هم می توانیم مدعی قهرمانی باشیم و دیگری ترمیم روحیه بازنده تیم و تلاش برای بهتر شدن.

گزارش از پیمان خنافری