10 نکته از بازی مس کرمان - ذوب آهن/ روی ریل تساوی

10 نکته از بازی مس کرمان - ذوب آهن/ روی ریل تساوی

پایگاه خبری فوتبالی - ۱. ششمین بازی فصل با ششمين تساوی پیاپی برای ذوب آهن همراه شد. ذوب آهن حالا حالا قصد ندارد عددی در خانه‌ برد و باخت‌هايش ثبت کند. داستان من به اینا نمی‌بازم حالا امسال به سمت تارتار میل کرده ولی با این تفاوت که خبری از برد هم در این میان نیست.

۲. مهدی تارتار در کنفرانس بعد از بازی عنوان کرد، فعلا قصد داریم فقط نبازیم. او با این جمله فقط روحیه جنگندگی را از تیمش سلب می‌کند.

۳. آقای تاتار وقتی  شما تصمیم بگیرید بردن را شروع کنيد سایر تيم ها فانوس را به دستتان داده‌‌اند.

۴. شاید با بازگشت بیدوف به ذوب‌آهن تا حدودی مشکلات‌ خط حمله این تيم مرتفع شود، اما به‌ قول‌ معروف با "یه گل بهار نمیشه!"

۵. برای چندمين بار در اين فصل‌ آرمان قاسمی، مدافع ذوب‌آهن، چهره شاخص سبزپوشان بود.

۶. اگر سريال تساوی‌های ذوب‌آهن ادامه دار باشد، باید منتظر هدایت تاتار به سمت درب خروج فولادشهر باشیم.

۷. هواداران ذوب‌آهن بدشان نمی‌آید، هدايت تیمشان را به مهدی رجب زاده‌ کاپيتان اسبقشان بسپارند.

۸. فرزاد حسین‌خانی سرمربی مس کرمان، با وجود اینکه در 6 هفته گذشته پیکان را برده اما جايگاه متزلزلی برای ادامه حضور روی نیمکت یکی از سه نماینده کرمان دارد.

۹. مس کرمان هر سه بازی خارج خانه‌ را باخته ولی در کرمان موفق به کسب‌ پنج امتياز شده‌ است. تجربه‌ کم حضور در لیگ برتر عامل‌ ضعف اعتماد به نفس آنهاست. در فرصت تعطیلی لیگ، کادر فنی مس باید به‌ این‌ نکته‌ توجه‌ کند.

۱۰. با این بضاعتی که کرمانیها دارند، اگر بتوانند تيم را در لیگ برتر نگه دارند شاهکار کرده‌‌اند. به‌ نظر می رسد هواداران کرمانی به‌ همین‌ ميزان هم دلخوش باشند.

گزارش از پیمان خنافری