۱۰ نکته از مس و هوادار؛ طلسم شکنی مس/ ربیعی بالاخره برد

۱۰ نکته از مس و هوادار؛ طلسم شکنی مس/ ربیعی بالاخره برد

پایگاه خبری فوتبالی - ۱. ربیعی برای فرار از سریال تساویها تمام ستاره‌ های هجومی تیمش را از ابتدا در ترکیب قرار داد تا با کسب پیروزی فشار را از روی تیم و خودش بردارد.

۲. در تمرینات مس در رفسنجان، بیشتر هواداران، بانوان هستند.  در مسابقات کلی سکو خالی است. یک سکوی پشت دروازه را به بانوان بدهید راه دوری نمی‌رود.

۳. اگرچه هنوز برای قضاوت زود است ولی ساکت الهامی و تیمش اگر تغییری در سبک بازی خود ایجاد نکنند یقینا کار سختی برای بقا خواهند داشت.

۴. طلسم گل نزدن‌های مس با شوت تماشایی بهترین بازیکن فصلش تا به اینجا شکسته شد. حسینی مزد بازی خوبش در این شش هفته را با یک شوت تماشایی گرفت.

۵. ماجرای گل نزدن‌های منشا ادامه دارد . دو پنالتی از دست رفته در شش هفته نشان می‌دهد منشا اصلا این فصل تمرکز کافی ندارد.

۶. بابک مرادی  مدعی بود در استقلال، یا به او بازی کم رسیده یا در پست مورد علاقه‌اش بازی نکرده است. شش هفته و فقط یک پاس گل در پست مورد علاقه مرادی نشان می‌دهد حق با مجیدی و فکری بوده است.

۷. هرچه  بر ساختار هجومی مس ایراد وارد باشد از ساختار دفاعی خوب این تیم نباید بگذریم. مس بر خلاف فصل گذشته به حریفان خیلی سخت موقعیت گل می‌دهد.

۸. ساکت الهامی در این فصل نشان داده واقعا در رفتارش تجدید نظر کرده است. این بازی هم بدون هیچ گونه اعتراض و داد و بیدادی به پایان رسید.

۹. حامد لک فصل بسیار خوبی را در رفسنجان می‌گذراند. آمار او در این شش هفته فوق العاده بوده است.

۱۰. در فصلی که همه‌ تیم ها به داوری اعتراض دارند ایمان کهیش داور ناشناخته دیداری مس و هوادار، به خوبی بازی را کنترل کرد و نمره  قبولی گرفت.

گزارش از پیمان خنافری