گلایه آبادانی‌ها از تراکتور؛ فیرپلی نکردید!

گلایه آبادانی‌ها از تراکتور؛ فیرپلی نکردید!

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی صنعت نفت آبادان اعتقاد داشت تراکتوری ها فیرپلی را رعایت نکرده‌اند.

به گزارش فوتبالی، تراکتور در یک دیدار نفس گیر توانست با گل دقیقه 95 رضا اسدی از سد میهمانش صنعت نفت آبادان بگذرد تا دومین برد پیاپی خود را جشن بگیرد. اما پس از این نتیجه سرمربی نفتی‌ها که طبیعتا ناراحت از دست دادن امتیاز در دقایق پایانی بازی بود به نشست خبری رفت و ادعا و اتهاماتی نسبت به تیم میزبان مطرح کرد که بردیف نیز بدان پاسخ داد.

پرکاس در ابتدای صحبت هایش راجع به تاکتیک سرخ پوشان در این بازی چنین توضیح داد: حریف فقط یک کار می‌کرد و توپ را بلند به پشت دفاع ما می‌‌انداخت. قصدش همین بود و نود دقیقه این کار را کرد و ما هم خوب پوشش دادیم.

وی همچنین اعتقاد داشت که گل دقایق پایانی رضا اسدی در آفساید به ثمر رسیده و اظهار داشت: درباره گلی که خوردیم، بچه های خبرنگار ما صحنه را در گوشی خود نشانم دادند که مشکوک به آفساید بود. 

پرکاس اما در ادامه مدعی شد تراکتور فیرپلی را رعایت نکرده و گفت: وقت تلف کردن در مرام ما نیست و اگر‌می خواستیم خیلی بهتر این کار را انجام می‌دادیم. ما دو بار فیرپلی انجام دادیم ولی تیم میزبان این کار را انجام نداد. وقتی بازیکن تراکتور مصدوم شده و ما توپ را به بیرون زدیم باید توپ‌را به ما برگردانند ولی این کار را نکردند و با بازیکنانم گفتم‌ که ایرادی ندارد و فیرپلی قانون نیست.

سخنان سرمربی صنعت نفت در نشست خبری قربان بردیف به وی انتقال داده شد و بردیف ضمن بی اطلاعی از صحبت های پرکاس در مورد فیرپلی چنین پاسخ داد: کدام صحنه ها را می‌گویند که فیرپلی رعایت نشده است؟ من اصلا دقت نکردم و حواسم جای دیگری بود.

سرمربی ترکمن همچنین ضمن نفی ادعای سرمربی نفت راجع به تاکتیک تیمش نیز گفت: اصلا این طور نیست و ایشان مطمئنا اشتباه فکر می‌کنند.

1997