رونالدو در زمستان در راه عربستان؟

رونالدو در زمستان در راه عربستان؟

پایگاه خبری فوتبالی - یاسر المسهل رئیس فدراسیون فوتبال عربستان گفت که دوست دارد که بازیکنی نظیر کریستیانو رونالدو را در لیگ فوتبال کشورش ببیند.

به گزارش فوتبالی، ملی پوش پرتغالی  در تابستان به شدت برای ترک منچستریونایتد تلاش کرد اما برای پیدا کردن مقصد خود موفق نبود. یونایتد فصل گذشته در لیگ انگلیس ششم شد و نتوانست سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را تلاش کند. وکیل رونالدو با وجود مذاکرات با باشگاه های مختلف نتوانست به نتیجه برسد.

اریک تن هاگ سرمربی منچستریونایتد در پنج تا از شش بازی لیگ انگلیس، رونالدو را روی نیمکت نشان داده است. ستاره پرتغالی نتوانسته مشتری مناسبی برای خود پیدا کند و در این شرایط شایعاتی در مورد مذاکرات الهلال و النصر در لیگ فوتبال عربستان با ستاره پرتغالی مطرح شده است.

رونالدو حالا می تواند به جای لیگ قهرمانان اروپا در لیگ قهرمانان آسیا بازی کند. المسهل گفت که انتقال رونالدو به فوتبال عربستان "بسیار گران" خواهد بود اما امیدوار است که مهاجم پرتغالی روزی به خاور میانه برود. وی اظهار داشت:" دوست دارم که بازیکنی نظیر کریستیانو رونالدو را در لیگ عربستان ببینم. این مسئله با واکشن های مثبتی همراه خواهد شد و برای همه خبر خوبی خواهد بود. مطمئنم که همه می دانند که رونالدو چه دستاوردها و رکوردهایی داشته است اما بازیکنی است که یک الگوی بزرگ برای سایرین به شمار می رود از نظر من "چرا که نه؟" مطمئنم که انتقال گرانقیمتی است اما باشگاه های ما در سالهای اخیر دستمزدهای زیادی را به بازیکنان پرداخته اند و برخی بازیکنان لیگ انگلیس به فوتبال عربستان آمده اند. رونالدو را دوست دارم و از حضورش در فوتبال عربستان استقبال می کنم. "

4125