سومین کلین‌شیت پیاپی با ملی‌پوش اروپایی

سومین کلین‌شیت پیاپی با ملی‌پوش اروپایی

پایگاه خبری فوتبالی - تراکتور برخلاف بازی های ابتدای فصل موفق شده در سه دیدار پیاپی اخیر دروازه‌اش را بسته نگه دارد.

به گزارش فوتبالی، تراکتور درحالی دومین پیروزی پیاپی خود را جشن گرفت که بارزترین اتفاق در بازی های این تیم، گل نخوردن و کسب کلین‌شیت است. این اتفاق از این باب حائز اهمیت است که بدانید تیم تحت امر بردیف در سه بازی ابتدایی خود ۶ گل خورده بود یعنی به ازای هر بازی ۲ گل خورده و در همین راستا انتقادات از خط دفاعی این تیم و حتی سیستم‌ سه دفاعه بردیف بسیار اوج گرفته بود.

اما بردیف که تقریبا دستش در پست مدافع خالی بود با اضافه کردن دو مدافع جدید به تیمش شرایط خط دفاعی را بهبود بخشید. سیدمحمد حسینی بازیکنی که از استقلال، بالاجبار جدا شد و همچنین حجت حق‌وردی که با حل مشکلات قراردادی‌اش به جمع تی‌تی ها پیوست، در کنار هادی محمدی مثلث سه دفاعه سرخ پوشان را تشکیل داده‌اند که این مثلث تا به حال توانسته در سه دیدار اخیر کلین‌شیت کند و درصورت انجام این کار در بازی بعد از تعطیلات مقابل پرسپولیس در تهران می‌توان به ارزیابی دقیقی از آن ها رسید.

لازم به ذکر است علاوه بر رضا اسدی که توسط کارلوس کی‌روش به تیم ملی دعوت شده، مثلث دفاعی تراکتوری ها نیز به احتمال زیاد یک ملی پوش دیگر دارد و حجت حق وردی مدافع ایرانی الاصل برای تیم ملی آذربایجان به میدان می رود .

حجت که در مدت اخیر معمولا به همه اردوهای تیم ملی آذربایجان دعوت شده، در صورت قرار گرفتن مجدد در لیست سرمربی این تیم باید در رقابت های لیگ‌ ملت‌های اروپا مقابل اسلواکی و قزاقستان به میدان برود.

البته نباید از نقش محمدرضا اخباری نیز در بسته نگه داشته شدن دروازه تراکتور به سادگی عبور کرد. گجت تراکتوری‌ها که در سه بازی ابتدای فصل اشتباهاتی داشت، رفته رفته به فرم ایده آل خود رسیده و در بازی خارج از خانه تیمش در اراک نقش مهمی در ثبت اولین برد شاگردان بردیف داشت.

1997