عکس؛ دلیل خوشحالی هافبک رئال مادرید مشخص شد

عکس؛ دلیل خوشحالی هافبک رئال مادرید مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - فدریکو والورده هافبک اروگوئه ای رئال مادرید روز گذشته و در بازی مقابل مایورکا یک گل تماشایی به ثمر رساند.

به گزارش فوتبالی، فدریکو والورده در نزدیکی محوطه جریمه رئال مادرید توپ را گرفت و با استارتی تماشایی و 52 متری توپ را به نزدیکی محوطه جریمه حریف رساند و بعد از آن با شوتی دقیق گلزنی کرد تا یکی از زیباترین گلهای فصل لالیگا را به ثبت برساند. فدریکو والورده پس از گلهایش با انگشتانش علامتی را به سمت دوربین نشان داد که در ابتدا مشخص نبود که منظورش از این خوشحالی چه بوده اما حالا همسر والورده از دلیل این خوشحالی رونمایی کرده است.

همسر والورده تصویری از فرزندشان بنیسیو منتشر کرده که در حال تمرین کردن این مدل خوشحالی با فدریکو است. در حقیقت شب گذشته مینا بونینو تصویری از فدریکو منتشر کرده بود و در استوری اینستاگرامی نوشته بود:" تو خارق العاده ای."

فدریکو والورده از سال 2018 وارد ترکیب رئال مادرید شده است. بازیکن اروگوئه ای قبل از آن یک سال برای تجربه اندوزی به دپورتیوو لاکرونیا رفت و عملکرد خوبش باعث شد تا مدیران رئال مادرید تصمیم به بازگرداندنش بگیرند. او به تدریج در رئال مادرید پررنگ تر شده است و حالا یکی از بازیکنان کلیدی این تیم به شمار می رود.

4125