عکس؛ حسینی و کریمی و شادی پس از برد در کایسری

عکس؛ حسینی و کریمی و شادی پس از برد در کایسری

پایگاه خبری فوتبالی - دو بازیکن ایرانی کایسری اسپور در شب برتری این تیم مقابل آنتالیا اسپور غایب بودند.

به گزارش فوتبالی، رقابت‌های هفته ششم سوپر لیگ ترکیه یکشنبه شب پیگیری شد که در یکی از آنها، تیم فوتبال کایسری اسپور در حالی که سید مجید حسینی و علی کریمی را بخاطر آسیب دیدگی در اختیار نداشت، از ساعت ۲۱:۳۰ در استادیوم کادیر هاس مقابل آنتالیا اسپور رده دوازدهمی قرار گرفت.

یاران کریمی و حسینی در حالی که میزبان آنتالیا اسپور بودند و امید زیادی به کسب پیروزی در حضور هواداران‌شان داشتند، توانستند با تک گل مامه تیام که روی پاس کاردوسو به ثمر رسید، به برتری یک بر صفر دست یابند و با ۹ امتیاز به رتبه نُهم جدول سوپر لیگ ترکیه صعود کنند.

تیم کایسری اسپور که در این فصل سوپر لیگ ترکیه هیچ مسابقه‌ای را با تساوی تمام نکرده، پس از دو پیروزی و سه شکست در پنج هفته گذشته، بازهم توانست یک برد دیگر را مقابل آنتالیا اسپور تجربه کند و دو پله در جدول بالا برود.

سید مجید حسینی، مدافع ایرانی کایسری اسپور که در پنج هفته گذشته حضور ثابت در ترکیب تیمش داشت و بخاطر آسیب دیدگی در دیدار قبل تعویض شده بود، علی‌رغم قرار گرفتن در لیست اولیه دیدار با آنتالیا اسپور، نتوانست تیمش را همراهی کند.

علی کریمی نیز که جزو دعوت شده‌ها به اردوی تیم ملی ایران است و در فصل جاری سوپر لیگ ترکیه دو بازی انجام داده، برای سومین مسابقه پیاپی به علت مصدومیت مقابل آنتالیا اسپور غایب بود.

1470