اشتباه باورنکردنی VAR که داور را گول زد و گل یوونتوس را مردود کرد(عکس)

اشتباه باورنکردنی VAR که داور را گول زد و گل یوونتوس را مردود کرد(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - یوونتوس و سالرنیتانا در هفته ششم از رقابت های سری آ ایتالیا به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با تساوی دو بر دو خاتمه یافت و به جنجال کشیده شد.

به گزارش فوتبالی، در حالی که در وقت های تلف شده پایان بازی، نتیجه دو بر دو مساوی بود و یوونتوس به دنبال زدن گل سوم بود، آرکادیوش میلیک روی یک ضربه سر دروازه را باز کرد اما این گل مشکوک به نظر می رسید چرا که بونوچی در وسط راه به نظر می رسید که خود را در مسیر توپ قرار داده است و بدین ترتیب گل را آفساید کرده است. داور به سراغ VAR رفت و پس از بررسی تصویر این گل را رد کرد و جنجال های شدیدی در بازی رخ داد که در پی آن ها از یوونتوس میلیک، کوادرادو و آلگری اخراج شدند و از تیم سالرنیتانا هم فدریکو فازیو اخراج شد.

اما بررسی های اسکای اسپورت نشان می دهد که VAR یک اشتباه بسیار بزرگ و نابخشودنی روی این صحنه داشته است. در واقع تصویر اول همان تصویری است که VAR به داور بازی نشان داده است اما این تصویر یک تصویر ناقص است و تمام ماجرا نیست. داور طبق این تصویر ناقص گل را آفساید تشخیص داد.

اگر تصویر کامل را ببینیم، متوجه می‌شویم که نزدیک به نقطه کرنر یک بازیکن دیگر از سالرنیتانا حضور دارد و بدین ترتیب او آفساید را پر کرده است و گل یوونتوس کاملا درست بوده است. در واقع VAR در این صحنه با اشتباه عجیب خود در نشان دادن صحنه، داور را هم به اشتباه انداخت و موجب رد شدن گل یوونتوس و جنجال های پس از آن شد.

میلیک با انتشار این تصویر نوشت: حرفی باقی نمی نماند.

ویدیوی اشتباه عجیب VAR و رد کردن گل یوونتوس

1470