حمله هواداران هلندی به اسطوره لیورپول؛ پلیس مداخله کرد!

حمله هواداران هلندی به اسطوره لیورپول؛ پلیس مداخله کرد!

پایگاه خبری فوتبالی- درک کویت که از ابتدای فصل هدایت باشگاه هلندی ادو دن هاخ را برعهده گرفته است؛ نتوانسته نتایج خوبی را در  ابتدای فصل کسب کند.

به گزارش فوتبالی، نتایج ضعیف چند هفته ابتدایی این باشگاه هلندی، سبب شده که اعتراضاتی توسط هواداران این تیم در محل تمرین ادو دن هاخ برگزار شود. اعتراضاتی که البته با مداخله پلیس هم مواجه شده است.

این مربی 42 ساله که در مربیگری در تیم‌های کوئیک بویز و فاینورد را تجربه کرده بود؛ اولین تجربه سرمربیگری خود را در سن 42 سالگی با تیم ادو دن هاخ آغاز کرد. کویت که قراردادی یک ساله را امضا کرده است؛ برای بازگرداندن این تیم به سطح اول فوتبال هلند،  پس از روز‌های نه چندان خوشایند ادو دن هاخ زیر نظر آلن پاردیو به کار گرفته شده است. ادو دن هاخ برای بازگشت به لیگ برتر هلند جاه طلبی‌های زیادی دارد؛ اما نتایج اخیر این تیم زیر نظر درک کویت نتوانسته انتظارات را برآورده کند.

ادو دن‌ هاخ  تنها یک پیروزی از شش بازی آغازین خود به دست آورده‌است و از 18 امتیاز ممکن، تنها 4 امتیاز را کسب کرده‌اند. تنها پیروزی ادو دن هاخ به برتری 4-0 در مقابل تیم دوم آژاکس برمی‌گردد.

پس از تساوی 2-2 ادو دن‌هاخ مقابل تیم زیر 23 ساله‌های آلکمار، هواداران در جلسه‌ای که در محل تمرین ادو دن هاخ با کویت برگزار کردند؛ نارضایتی خود را از عملکرد او ابراز کنند. به گفته AD، پلیس هم برای مداخله در این اعتراضات فراخوانده شد اما شرایط پس از صحبت کردن کویت با هواداران آرام‌تر شده بود.

ادوین راینجس، مدیر باشگاه، پذیرفت که هواداران می‌خواستند نظرشان را به گوش کویت برسانند. با وجود اینکه راینجس، تحت فشار بودن کویت به دلیل نتایج اخیر را انکار کرد اما در جریان مصاحبه خود گفت:" درک می‌داند که اگر نتایج ضعیف در فوتبال ادامه‌دار باشند، ممکن است عواقبی را به وجود بیاورند."

راینجس همچنین اشاره کرد که:"من مطمئن هستم شرایط تیم خوب خواهد شد. اگر ما بتوانیم در روز دوشنبه تیم دوم اوترخت را ببریم و بازی روز جمعه با زووله را با برتری پشت سر بگذاریم، شرایط برای ما دگرگون خواهد شد."

این اولین باری نیست که ادو دن هاخ شاهد اعتراضات هواداران در زمین تمرینی به سرمربی تیم است. در فوریه سال 2020 که ادو دن هاخ در رده هفدهم لیگ برتر هلند قرار داشت، اعتراضاتی نسبت به عملکرد آلن پاردیو در زمین تمرینی این باشگاه انجام شد. هر چند که باشگاه از آن زمان تاکنون از لیگ برتر به سطح دوم فوتبال هلند سقوط کرده است.

در این میان، درک کویت گریزی هم به شرایط تیم سابق خود زده و به حمایت از یورگن کلوپ پرداخته است. کویت در مصاحبه با میرور گفته:"من مطمئن هستم که کلوپ می‌تواند لیورپول را به شرایط آرمانی‌اش برگرداند. او همچنان به دنبال ساختار مناسبی برای خط هافبک و خط حمله است. البته این موضوع برای من پس از جدایی سادیو مانه و خرید داروین نیونز مایه تعجب نشد. آنها دو مهاجم کاملا متفاوت هستند. اگر باشگاه‌ روز‌های بدی را، مانند این دوره، سپری می‌کند؛ تماشاگران اغلب جو شکست‌ناپذیری را ایجاد می‌کنند. اگر آژاکس بتواند در بازی بعدی مقابل لیورپول، با وجود این جو وحشتناک، نمایش خوبی از خود بر جای بگذارد؛ مرا شگفت زده خواهد کرد!"

1001