کتک خوردن مدیر باشگاه اسپانیایی از مدیر برنامه‌های یک بازیکن!

کتک خوردن مدیر باشگاه اسپانیایی از مدیر برنامه‌های یک بازیکن!

پایگاه خبری فوتبالی- رائول مارتین پرسا، رئیس باشگاه رایو وایکانو، ادعا کرده است که در حین مذاکرات نقل و انتقالاتی برای جذب رائول دی‌توماس، با مدیر برنامه‌های این بازیکن دچار درگیری شده است.

به گزارش فوتبالی، پرسا مدعی شده است که مدیر برنامه‌های دی‌توماس با سر به بینی او ضربه زده است. رایووایکانو در نقل و انتقالات تابستانی با ایوان گارسیا، ایجنت دی توماس، برای جذب این مهاجم اسپانیایی وارد مذاکره شده است. پرسا می‌گوید که در جریان این دیدار مورد حمله قرار گرفته و بر اثر درگیری در بیمارستان بستری شده است. رایووایکانو بیانیه‌ای صادر کرده و در آن، تایید کرده است که پرسا به صورت رسمی از گارسیا شکایت کرده است.

پرسا در این باره می‌گوید:"این یک ضربه کاملا غیرمنتظره بود.  این یک اقدام جنایتکارانه، بزدلانه و شرورانه بود. چرا که اگر او قبل از این اقدام به من اطلاع می‌داد، با هم درگیر می‌شدیم!"

شایعات زیادی پیرامون جدایی رائول‌دی‌توماس از اسپانیول شنیده می‌شد و حتی برخی از این شایعات، خبر از تمایل منچستریونایتد برای به خدمت گرفتن مهاجم سابق رئال می‌دادند اما در نهایت این انتقال انجام نشد و دی‌توماس همچنان در جمع اسپانیولی‌ها حضور خواهد داشت.

باید دید که آیا گارسیا توسط پلیس به دلیل شکایت پرسا مورد توبیخ قرار خواهد گرفت یا خیر. اما برای دی‌توماس، پیوستن به رایووایکانو در پنجره نقل و انتقالاتی ژانویه، چندان دور از ذهن هم نیست؛ چرا که رایووایکانو همچنان تمایل بسیاری به جذب این مهاجم دارد. فقط امیدواریم که مذاکرات در دفعات بعدی به شکل ملایم‌تری ادامه پیدا کند!

1001