توقف بانوی پیر 9 نفره در یک دیدار بسیار جنجالی و پر از اتفاق؛ اخراج 3 بازیکن و آلگری

توقف بانوی پیر 9 نفره در یک دیدار بسیار جنجالی و پر از اتفاق؛ اخراج 3 بازیکن و آلگری

پایگاه خبری فوتبالی - یوونتوس در یک دیدار خانگی مقابل سالرنیتانا با حساب دو بر دو به متوقف شد و با 10 امتیاز به رده هفتم رفت.

به گزارش فوتبالی، در ادامه هفته ششم سری آ سری آ ایتالیا، تیم‌های یوونتوس و سالرنیتانا از ساعت 23:15 به وقت تهران در استادیوم آلیانز مقابل هم صف آرایی کردند. در پنج هفته آغازین مسابقات، دو تیم برابر نتایج مشابهی نسبت به هم گرفته بودند. بیانکونری از 5 بازی گذشته خود موفق به کسب دو پیروزی و سه تساوی شد و در آن سو، سالرنیتانا با یک شکست، یک پیروزی و دو تساوی در رده دهم قرار داشت.

در نیمه اول شاهد بازی جذابی بودیم. با اینکه توپ و میدان در اختیار یوونتوس بود، اما سالرنیتانا در دقیقه 18 با گلزنی آنتونیو کاندروا 1-0 پیش افتاد. در ادامه باز هم برخلاف جریان بازی، این تیم مهمان بود که توانست در دقیقه 45+5 توسط کریستوف پیونتک به گل دوم برسد تا یوونتوس در میان بهت هواداران با شکست 2-0 به رختکن برود. 

اما در نیمه دوم ورق برای یووه چرخید. برمر خرید تابستانی بانوی پیر در دقیقه 51 یکی از گل‌های خورده را جبران کرد. در ادامه یووه برای زدن گل دوم خیلی تلاش کرد و در نهایت در دقیقه 90+2 یک پنالتی به سود یووه اعلام شد. در ابتدا ضربه بونوچی گل نشد، اما در ادامه این مدافع باتجربه توپ را گل کرد و در حالی که بسیاری فکر می‌کردند بازی دیگر تمام شده، ، اما میلیک در دقیقه 90+5 گلزنی کرد، اما گل او پس از بررسی VAR رد شد تا رویاهای یووه نقش بر آب شود. جالب این است که میلیک پس از گلزنی لباسش را در آورد و به خاطر همین حرکت کارت زرد دوم گرفت و از زمین بازی اخراج شد و یک دقیقه گلش نیز مردود اعلام شد. در دقیقه 90+9 خوان کوادرادو مدافع یوونتوس و فدریکو فازیو مدافع سالرنیتانا به خاطر درگیری از زمین بازی اخراج شدند و در نهایت این دیدار جنجالی با نتیجه 2-2 به پایان رسید. 

4416