5 دروازه‌بان برتر جهان از نظر گلر افسانه‌ای رئال مادرید

5 دروازه‌بان برتر جهان از نظر گلر افسانه‌ای رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - ایکر کاسیاس دروازه‌بان افسانه‌ای رئال مادرید پنج دروازه‌بان برتر خود را انتخاب کرد که در نهایت تعجب، نامی از آلیسون بکر گلر برزیلی لیورپول در آن دیده نمی‌شود. 

به گزارش فوتبالی، ایکر کاسیاس بدون شک یکی از بهترین دروازه‌بانان تاریخ است. فاتح جام جهانی 2010 به مدت 16 سال وظیفه نگه‌داری از دروازه رئال مادرید را برعهده داشت و توانست به همراه لوس بلانکوس به قهرمانی‌های زیادی برسد. او حتی در عرصه ملی نیز خوش درخشید و یکی از دلایل اصلی موفقیت اسپانیا در بین سال‌های 2008 تا 2012 بود. 

به نقل از سایت گل، کاسیاس در مصاحبه‌ای با 433 درباره پنج دروازه‌بان برتر حال حاضر فوتبال جهان گفت: "اولین انتخابم تیبو کورتواست. سپس ادرسون، یان اوبلاک، مارک آندره ترشتگن و در آخر مانوئل نویر."

تیبو کورتوا در فصل گذشته در ترکیب رئال مادرید بسیار خوش درخشید و توانست به همراه این تیم به قهرمانی لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا برسد. او با سیوهای بی نظیرش باعث شد تا دوباره لوس بلانکوس روی قله اروپا بایستد. ادرسون و مانوئل نویر نیز در تیم‌های منچسترسیتی و بایرن مونیخ به قهرمانی لیگ‌های داخلی رسیدند. 

نکته جالب این لیست، نبودن ادوارد مندی دروازه‌بان چلسی و آلیسون بکر است. مندی در سال 2021 به عنوان بهترین دروازه‌بان یوفا انتخاب شد. 

4416