تحت تاثیر قرار گرفتن آلابا از هدف مورد نظر رئال مادرید

تحت تاثیر قرار گرفتن آلابا از هدف مورد نظر رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - داوید آلابا ستاره اتریشی رئال مادرید به تمجید از جود بلینگهام ستاره انگلیسی بروسیا دورتموند پرداخت. 

به گزارش فوتبالی، در پنجره نقل و انتقالات تابستانی جود بلینگهام به شدت توجه سران لیورپول را به خود جلب کرده بود، اما به خاطر فروش ارلینگ هالند به منچسترسیتی با مبلغ 60 میلیون پوند، زنبورها توانستند این ستاره انگلیسی را در تیم خود نگه‌دارند. بلینگهام در حال حاضر یکی از بااستعدادترین هافبک‌های فوتبال اروپا محسوب می‌شود و رئال مادرید نیز نیم نگاهی به او دارد. لیورپول در آخرین روزهای پنجره تابستانی، یک پیشنهاد دیگر برای بلینگهام فرستاد، اما دورتموند با آن مخالفت کرد.

به نقل از سایت آ اس، آلابا که سابقه بازی کردن مقابل بلینگهام را در بایرن مونیخ دارد در مصاحبه‌ای با Die Welt گفت: "می‌توانم به راحتی بگویم که جود بلینگهام یکی از بهترین هافبک‌های بااستعداد فوتبال جهان است. او فقط نوزده سال سن دارد و با توجه به سن بسیار کمش، او تیمش را رهبری می‌کند. از توپ فرار نمی‌کند، پشت کسی قایم نمی‌شود و همیشه نبض بازی را در دست می‌گیرد. من از دیدن بازی‌های او در دورتموند بسیار لذت می‌برم. او تصمیم می‌گیرد که تیمش با چه سرعتی به سمت دروازه حریف حرکت کند."                                                                                    

4416