۱۰ نکته از سپاهان آلومینیوم؛ سپاهان روی نوار ناکامی

۱۰ نکته از سپاهان آلومینیوم؛ سپاهان روی نوار ناکامی

پایگاه خبری فوتبالی: ١- مورایس قبل از بازی گفت هنوز با فرهنگ فوتبال ایران آشنایی کامل پیدا نکرده‌ام، اما توانایی دارم که خودم را زود وفق بدهم. مورایس عزیز لطفا خودت را با فرهنگ فوتبال ما وفق نده و همینطور جنتلمن بمان.

٢- هواداران خانم سپاهان سازمان‌یافته‌ترین هواداران خانم در کشور هستند، اما همچنان محروم از حضور در نقش جهان. گفته می‌شود که یکی از دلایل حضور کم هواداران آقا در ورزشگاه، در کنار قیمت بلیت، نتایج سپاهان و ساعت بد بازی و اعتراض به عدم حضور بانوان هم بوده است.

٣- آسیب دیدگی فرناندز بعد از کریمی مصائب مورایس در خط میانی را دو چندان کرده، ترکیب ریگی، فرناندز و کریمی می‌تواند در خط میانی برای سپاهان تفاوت ایجاد کند. 

۴- تا دقیقه ٢٠ تنها نکته بازی سر به سر محمد زاده و مغانلو بود که سر هر دو بازیکن شکست تا با سر بانداژشده به بازی ادامه دهند.

۵- میلاد فخرالدینی و شریفات باتجربه انگار تازه فوتبال را شروع کرده‌اند، هر دو باانگیزه، دونده و پر شور که روح جنگندگی را به خوبی بر کالبد آلومینیوم تزریق می‌کنند.

۶- بازی بسیار ضعیف احمدزاده، حسینی و علینژاد در نیمه اول باعث تعویض‌های زودهنگام مورایس در نیمه دوم شد، تعویض‌هایی که ریتم بازی را کاملا به نفع سپاهان تغییر داد اما دریغ از یک ضربه در چهارچوب موثر. 

٧- تاکتیک پیچیده و ترکیبی خوابیدن روی زمین و گرفتن مچ پا هنگام اوج گرفتن حملات حریف از تاکتیک‌های نوین و به روز برخی تیمهاست!

٨- درخشش قائدرحمتی در میانه میدان آلومینیوم اراک را یقینا مدیران سپاهان هم دیدند و حسرت خوردند از عدم جذب این هافبک قلدر، باهوش و تاثیرگذار.

٩- یکی از فرمول های ثابت قهرمانی در تمام لیگها شکست دادن تیمهای متوسط در خانه و بیرون از خانه است، فرمولی که سپاهان سالهاست رعایت نمی‌کند و به راحتی در خانه به این تیمها امتیاز می‌دهد.

١٠- بعد از گذشت شش هفته می توان در مورد خرید های خارجی سپاهان بهتر نظر داد. فرناندز؟؟ خوش تکنیک، باهوش و در مجموع باکیفیت. نیلسون و رناتو؟؟ بسیار معمولی و تا حدی متزلزل در مواقع فشار و ضعیف در جاگیری‌ها، بخصوص نیلسون. کامسوبا؟ یاد و خاطره دیکارمو را به خوبی زنده کرده است.

گزارش از پیمان خنافری