واکنش ژاوی به اتفاق هولناکی که برای هوادار کادیز رخ داد

واکنش ژاوی به اتفاق هولناکی که برای هوادار کادیز رخ داد

پایگاه خبری فوتبالی - ژاوی هرناندز سرمربی 42 ساله به پیروزی تیمش مقابل کادیز و اتفاقاتی که در بازی رخ داد، واکنش نشان داد. 

به گزارش فوتبالی، شب گذشته تیم‌های کادیز و بارسلونا در مقابل هم صف آرایی کردند که در پایان کاتالان‌ها توانستند با نتیجه چهار بر صفر به پیروزی برسند و به چهارمین برد متوالی خود در تمامی رقابت‌ها دست پیدا کنند. اما در اواسط این بازی اتفاق ناگواری برای هوادار کادیز رخ داد که باعث شد بازی چند دقیقه متوقف شود. 

به نقل از سایت رسمی بارسلونا، ژاوی درباره این حادثه گفت: "وضعیت برای هیچ کس خوب نبود. سلامتی و زندگی مردم از هرچیزی مهم تر است. خوشبختانه توانستند جان هوادار را نجات دهند و حالا او سالم است. هر دو تیم حس کردیم که ادامه دادن به بازی تصمیم خوبی است. امیدواریم که آن تماشاگر خیلی سریع ریکاوری کند. اگر وضعیت به گونه دیگری پیش رفت، قطعا بازی را متوقف می‌کردیم. در آن لحظه چیزهای خیلی زیادی می‌شنیدیم. یکی به ما گفت که کاری از دست پزشکان برنمی‌آید. داریم درباره زندگی یک انسان صحبت می‌کنیم که از فوتبال مهم تر است."

"پیروزی خیلی مهمی بود که در شرایط دشوار به دست آمد. فرصت‌های زیادی خلق کردیم، بر حریف چیره شده بودیم و در نهایت 3 امتیاز را مال خود کردیم."

4416