6 مهاجم برزیلی آماده برای جام جهانی(عکس)

6 مهاجم برزیلی آماده برای جام جهانی(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که تیته، سرمربی تیم ملی برزیل کار سختی برای انتخاب مهاجم هایش در جام جهانی 2022 قطر دارد چرا که در حال حاضر برزیل مهاجم های آماده زیادی را در دسترس دارد.

به گزارش فوتبالی، در بازی امروز رئال مادرید و مایورکا، وینیسیوس جونیور و رودریگو گوئس دو ستاره رئال مادرید بودند به طوری که وینی گلزنی کرد و رودریگو هم گل زد و هم پاس گل داد و مشخص است که در فاصله حدود 70 روز تا جام جهانی این دو بازیکن کاملا آماده هستند.

البته برزیل مهاجم های دیگری هم دارد که آماده هستند به طور مثال رافینیا در بارسلونا هم عملکرد خوبی دارد و نشان داده که آماده است. نیمار در پی اس جی شروع بی نظیری داشته است و هر هفته یا گل می زند و یا پاس گل می دهد. آنتونی ماتئوس گران ترین خرید این تابستان بوده است و در بازی منچستر یونایتد مقابل آرسنال گلزنی کرده است و گابریل ژسوس هم در آرسنال شروع خوبی داشته است.

علاوه بر این بازیکنان، فیرمینو، ریچارلیسون و مارتینلی هم در دسترس هستند و بدین ترتیب تیم ملی برزیل یک خط حمله پر مهره برای جام جهانی پیش رو دارد و باید دید که انتخاب تیته کدام بازیکنان خواهد بود.

1470