دهقانی: وقتی پاس گل دادم چرا باید بعد از گل خوردن تیمم بخندم؟!

دهقانی: وقتی پاس گل دادم چرا باید بعد از گل خوردن تیمم بخندم؟!

پایگاه خبری فوتبالی - وینگر تیم نفت مسجدسلیمان به حواشی مربوط به عکس‌العملش بعد از گلزنی پرسپولیس در بازی دیشب دو تیم واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی، رضا دهقانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شکست خانگی تیمش برابر پرسپولیس اظهار داشت: ما بازی خوبی انجام دادیم و در نیمه اول فوق‌العاده بودیم، ولی در نیمه دوم 10 نفره شدیم و همین موضوع کارمان را سخت کرد. اگر ما 10 نفره نمی‌شدیم حتی امکان شکست خوردن پرسپولیس وجود داشت. برخی تصمیمات داور هم تیم ما را اذیت کرد، ولی در مجموع دوست ندارم در این زمینه زیاد صحبت کنم. حیف شد که باختیم و حداقل باید یک امتیاز می‌گرفتیم.
وی در مورد منتشر شدن برخی تصاویر و شائبه خندیدن او بعد از پنالتی پرسپولیس تصریح کرد: من زیاد به این چیزها توجه نمی‌کنم، چون به اندازه کافی بیکار داریم تا در صفحات مجازی دنبال این اراجیف باشند. من جلوی پرسپولیس پاس گل دادم و تلاش کردم بهترین بازی ممکن را انجام دهم. چرا باید بعد از گل خوردن تیمم بخندم؟! فقط می‌توانم به این داستا‌ن‌ها بخندم.

وینگر تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان که در این فصل دو گل زده و دو پاس گل داده است، در مورد عملکردش تصریح کرد: سه چهار بار در این فصل ضرباتم به تیر دروازه اصابت کرد و اگر بدشانس نبودم الان پنج یا شش گل زده بودم. به هر حال قسمت این بوده است و تلاش می‌کنم تا این روند را ادامه دهم. من به این آمار راضی نیستم و می‌خواهم امسال بهترین فصل فوتبال‌ام را رقم بزنم.

1470