۱۰ نکته از تراکتور و صنعت نفت؛ بازگشت تراکتور به جدول

۱۰ نکته از تراکتور و صنعت نفت؛ بازگشت تراکتور به جدول

پایگاه خبری فوتبالی - ۱. تراکتور همیشه در حضور هوادارانش تیم متفاوت‌تری است و با حمایت پرشورها تا آخرین دقیقه به تلاش ادامه می‌دهد، یورش هفت نفری دقیقه ۹۴ تبریزی‌ها به محوطه جریمه، استادیوم یادگار را منفجر کرد.

۲. تراکتور در دومین بازی که با آرایش ۳-۵-۲ وارد میدان شد، توانست دومین برد پیاپی را به دست بیاورد ، حالا بردیف با چم و خم کار در لیگ ایران بیشتر آشنا شده است.

۳. ریکارد آلوز و رضا اسدی، زوج تاثیرگذار تراکتوری‌ها روی بیش از هفتاد درصد گل‌های این فصل تیمشان تاثیر مستقیم‌داشته‌اند.

۴. کاوه رضایی اگر‌ چه به عنوان بازیکن ثابت برای دومین بازی پیاپی حضور داشت، ولی همچنان با آنچه از او انتظار می‌رود فاصله دارد و اگر‌ او کماکان امیدوار به تحقق رویای حضور در جام‌جهانی است، باید به تعطیلی لیگ به چشم فرصت بنگرد.

۵. رضا پرکاس ظاهرا قرار است به همان روال کسب نتایج ناامید کننده ادامه دهد، در حالی که آبادانیها به شدت نگران وضعیت تیمشان هستند، او با آرامش  خاصی در کنار خط تیمش را هدایت می‌کند. 

۶. صنعت نفت معمولا در فصول گذشته عادت داشت که در ابتدای فصل با کسب نتایج درخشان در نیم فصل اول، ادامه حضورش در لیگ برتر را تضمین کند، شاید امسال این ترک عادت موجب اتفاقات بدی برای این تیم شود.

۷. بهنام سراج بر روی نیمکت شخصیت کاملا متفاوتی با بازیکن سر به زیر سال‌های نه چندان دور  دارد، جایی که بعد از اعتراضات پرشمارش به تصمیمات داور کارت قرمز را مقابل چشمان خود دید و بیست دقیقه آخر بازی تیمش را از روی سکو تماشا کرد.

۸. احسان مرادیان نشانی از دروازه‌بانی که دو فصل پیش در دو مقطع محسن فروزان(از ارکان قهرمانی فولاد در جام حذفی) را نیمکت‌نشین کرد، ندارد. او را می‌توان روی گل‌های دریافتی بازی مقابل پرسپولیس، گل اول بازی مقابل نفت مسجد سلیمان و گل تراکتور مقصر دانست.

۹. وقتی تراکتور در وقت اضافه به گل می‌رسد محتمل ‌ترین گزینه برای حدس نام گلزن، رضا اسدی است؛ که ظاهرا علاقه خاصی به زدن گل در اوقات تلف شده بازی دارد. او این کار را در سایپا و پرسپولیس هم انجام داده بود. شاید اگر فرم کنونی را در پرسپولیس به نمایش می‌گذاشت، به جای شماره ۱۸ پرسپولیس دربازی با نفت مسجدسلیمان ، شاهد حضور شماره ۸ بودیم.

۱۰. حضور تراکتور در نیمه بالایی جدول و جایگاه ششم شاید مورد رضایت هوادارن تبریزی نباشد، ولی می‌تواند راه رهایی از استرس انتهای جدول و بازگشت به مسیر پیشرفت باشد، مخصوصا وقتی پای یک سرمربی بین‌المللی درمیان است.

گزارش از پیمان خنافری