درخشش خرید ناکام بارسلونا در لیگ پرتغال

درخشش خرید ناکام بارسلونا در لیگ پرتغال

پایگاه خبری فوتبالی - فرانسیسکو ترینکائو 22 ساله فصل جدید را با انگیزه های بالایی آغاز کرده است.

به گزارش فوتبالی، ترینکائو در در دو بازی اخیر خود سه گل زده است. ترینکائو در پیروزی اسپورتینگ مقابل فرانکفورت گلزنی کرد و در بازی مقابل پورتیموننزه در لیگ پرتغال دبل کرد. این بازیکن در سال 2020 با 31 میلیون یورو به بارسلونا پیوست که چندان مورد توجه قرار نگرفت که در ابتدا قرضی به ولورهمپتون قرض داده شد و در این تابستان به کشورش برگشت تا قرضی در اسپورتینگ پرتغال بازی کند و به نظر می رسد که حالا در حال اثبات توانایی هایش است.

ترینکائو در تابستان به بارسلونا برگشت اما ژاوی اعتقادی به او نداشت و درها را به روی رفتنش بازگذاشت. البته او همچنان می تواند در آینده به نیوکمپ برگردد. ترینکائو  به خوبی با لیگ پرتغال آشنایی دارد و به نظر می رسد که با ادامه همین روند می تواند در جام جهانی قطر هم در تیم ملی پرتغال ارزشهایش را ثابت کند.

اسپورتینگ البته شروع فصل جالبی نداشته است اما تیم آموریم به تدریج حس و حال بهتری پیدا می کند. آنها در لیگ قهرمانان اروپا توانستند آینتراخت را با نتیجه سه بر صفر در هم بکوبند که ترینکائو در این بازی گلزنی کرد. اسپورتینگ در لیگ پرتغال نیز دو پیروزی متوالی کسب کرده و شروع فصل ضعیفش را به دست فراموشی سپرده است.

4125