نقش کلیدی نیمار در خرید تابستانی بارسلونا

نقش کلیدی نیمار در خرید تابستانی بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - نیمار بازیکن سابق بارسلونا به نظر می رسد که در نقل و انتقالات تابستانی به کاتالان ها کمک کرده است.

به گزارش فوتبالی، در حقیقت به نظر می رسد که مهاجم پی اس جی به بارسلونا کمک کرده تا یکی از خریدهای مشکل تابستانی خود را به سرانجام برساند: رافینیا. در حقیقت این بازیکن در یک قدمی پیوستن به چلسی قرار داشت اما در آخرین لحظه مسیر خود را به سوی بارسلونا تغییر داد.

رافینیا مصاحبه ای با نشریه کاتالانی "لاوانگاردیا" داشت و اعلام کرد که نیمار کلید انتقال وی به باشگاه کاتالان بوده است. وی اظهار داشت:"تایید می کنم که با نیمار خیلی صحبت کردم. به من گفت که اگر به بارسلونا ملحق شوم، پشیمان نمی شوم. حق با او بود."

نیمار در سال 2017 با 222 میلیون یورو از بارسلونا به پی اس جی پیوست و به گران ترین انتقال تاریخ فوتبال تبدیل شد. از سویی بازیکن برزیلی در سالهای اخیر با بارسا جنگ حقوقی داشته اما به نظر می رسد که همچنان حس مثبتی نسبت به تیم سابق خود دارد.

از سویی رافینیا در این مصاحبه در مورد شانس های تیمش برای قهرمانی چمپیونزلیگ صحبت کرد و گفت:"اگر قهرمان اروپا شویم، روی زانوهایم می نشینم و در همین حالت کل استادیوم نیوکمپ یا محل قهرمانی را دور می زنم. اگر این اتفاق در استانبول رخ بدهد هم عالی است."

4125