"ریضا تایم" زمان مورد علاقه ورزشگاه تبریز!

"ریضا تایم" زمان مورد علاقه ورزشگاه تبریز!

پایگاه خبری فوتبالی - رضا اسدی با گل های حساسی که برای تیمش به ثمر رسانده این روزها محبوب‌ترین بازیکن سکوهای ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز محسوب می‌شود.

به گزارش فوتبالی، بازیکنانی که به هر دلیلی پیراهن سرخابی‌ها را به تن کرده باشند، معمولا حس خوبی از هواداران تراکتور نمی‌گیرند.

موضوعی که حداقل برای شماره ۹ سرخ پوشان تبریزی صدق نکرده و او تا به امروز آن قدر برای تراکتور خوب کار کرده که در حال حاضر "رضا اسدی" محبوب ترین نام بین سکوهای تی‌تی و اوز به اوز( معروفترین جایگاه‌های هواداران تراکتور در ورزشگاه) باشد.

اسدی که در لیگ نوزدهم از سایپا به عنوان یکی از پرمشتری‌ترین بازیکنان نقل و انتقالات به جمع تیم‌ کهکشانی زنوزی پیوست، بعد از عملکرد خوبی که از خود به جای گذاشت، تصمیم گرفت ادامه فوتبالش را در قاره سبز و اتریش سپری کند. با این حال لژیونر شدن برای هافبک بلندقامت خوش‌یمن نبود ولی اسدی هنگام بازگشت به لیگ برتر، باز هم مشتریان سرشناسی داشت.

مقصد تازه اسدی در لیگ برتر پس از ترک اتریش، پرسپولیس بود. هافبک سابق تراکتور به عنوان یکی از شاه‌ماهی‌های نقل و انتقالاتی به پرسپولیس پیوست و به عنوان یک هافبک دفاعی ۴ گل و ۳ پاس گل داد اما با این وجود مورد پسند پرسپولیسی‌ها قرار نگرفت. خودِ اسدی هم از این شرایط رضایت نداشت و با انتشار یک استوری گلایه آمیز نسبت به وضعیتش واکنش نشان داد تا مشخص شود راه اسدی و پرسپولیس آخر فصل از هم جدا خواهد شد. هر چند که گل‌محمدی به ادامه حضور وی تمایل داشت ولی از قبل مشخص شده بود که داستان پرسپولیس و اسدی پیشتر از آن به نقطه جدایی رسیده است.

بعد از همه این اتفاقات اسدی باز هم تصمیم گرفت به تراکتور بازگردد و خیلی زود از این اتفاق نتیجه گرفت. زدن سه گل در شش مسابقه و دعوت توسط کارلوس کی‌روش به تیم‌ ملی نشان داد انتخاب اسدی به هیچ وجه انتخابی رو به عقب نبوده و او با پیراهن قرمز تراکتوری بیشتر می‌تواند توانایی هایش را نشان دهد. جالب است بدانید اسدی هر سه گل خود را بعد از دقیقه ۹۰ به ثمر رسانده تا در فضای مجازی تراکتور، تی‌تی ها به دقیقه بعد از ۹۰ لقب "ریضا تایم"را بدهند. 

1997