درخشان: هافبک‌های پرسپولیس بیش‌تر به لوکادیا توجه کنند

درخشان: هافبک‌های پرسپولیس بیش‌تر به لوکادیا توجه کنند

پایگاه خبری فوتبالی- پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید هافبک‌های این تیم باید به لوکادیا بیش‌تر توجه کنند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایسنا، حمید درخشان در گفت‌وگویی درباره پیروزی دو بر یک پرسپولیس برابر نفت مسجدسلیمان در هفته ششم لیگ برتر اظهار کرد: در اتفاقات فوتبال ممکن است تیمی گل بخورد اما مهم این است که بعد از گل خوردن به بازی برگردد و بازی باخته را با برد عوض کند. فکر می‌کنم پرسپولیس بعد از گلی که خورد به بازی برگشت و سعی کرد خودش را سامان بدهد به گل تساوی برسد و بعد به گل برتری هم برسد.

وی افزود: فکر می‌کنم پرسپولیس، نفت مسجدسلیمان را دست کم گرفته بود. اگر دقت کنید در ابتدای بازی هافبک‌ها کمی در ارسال پاس‌ها  تعلل داشتند و گویی حریف را دست کم گرفته‌اند. حتی خط دفاع پرسپولیس هم خیلی بالا بازی می‌کرد که این موضوع باعث شد که نفت مسجدسلمان فرصت‌های خوبی به دست بیاورد. آن چیزی که مهم بود این بود که همه بازیکنان پرسپولیس می خواستند رو به جلو حرکت کنند و گلزنی کنند که این امر کار را برای طراحی حمله از سوی نفت ساده کرده بود. پرسپولیس بیش از اندازه رو به جلو بازی می‌کرد و اگر در این موقعیت گل دوم را می‌خورد کارش سخت‌تر می‌شد. این یک هشدار برای پرسپولیس است که هیچ تیمی را دست کم نگیرد. در دیدار برابر نفت خط هافبک پرسپولیس نسبت به گذشته عملکرد ضعیف‌تری داشت چون می‌خواست هرچه زودتر تیم به گل برسد و با حوصله بازی نمی‌کرد.

او در ادامه تصریح کرد: برای بازی باید همه جوانب را در نظر بگیرید و تیم خود را به خوبی توجیه کنید. یعنی نباید اینگونه باشد که بدون توجه به تیم حریف وارد زمین شود و به مشکل بخورد. با این حال خوشحالیم که پرسپولیس بعد از گل به خودش آمد و توانست به بازی برگرد.

وی درباره عملکرد لوکادیا هم گفت: او یک مهاجم چارچوب شناس است که با هنر خود توانست در دیدار برابر نفت پرسپولیس را نجات دهد. او به خوبی صاحب توپ می‌شود و حرکت و برای خود فرصت گلزنی ایجاد می‌کند اما متاسفانه هافبک‌ها او را به خوبی پیدا نمی‌کند. هافبک‌های پرسپولیس در طول بازی باید توجه بیشتری به او داشته باشند و بیشتر لوکادیا را صاحب توپ کنند تا بتوانند گلزنی کند. اگر لوکادیا را بیشتر در نظر بگیرند، قطعا پرسپولیس بیشتر به گل می‌رسد. او به خوبی فضاها را پیدا می‌کند و به دنبال این است از ساده‌ترین حرکات برای ایجاد موقعیت گل استفاده کند.

7655