پیروزی مدافع عنوان قهرمانی سری آ علی‌رغم 10 نفره شدن

پیروزی مدافع عنوان قهرمانی سری آ علی‌رغم 10 نفره شدن

پایگاه خبری فوتبالی - میلان در یک دیدار خارج از خانه مقابل سمپدوریا با حساب دو بر یک به پیروزی رسید و با 14 امتیاز به رده دوم صعود کرد.

به گزارش فوتبالی، در ادامه هفته ششم سری آ سری آ ایتالیا، تیم‌های میلان و سمپدوریا از ساعت 23:15 به وقت تهران در استادیوم لوئیجی فراریس مقابل هم صف آرایی کردند. در پنج هفته آغازین مسابقات،  دو تیم برابر نتایج متفاوتی نسبت به هم گرفته بودند. روسونری از 5 بازی گذشته خود موفق به کسب 3 پیروزی و دو تساوی شد و در آن سو، سمپدوریا با 3 شکست و دو تساوی در رده هجدهم قرار داشت. 

در نیمه اول شاهد بازی جذابی بودیم. میلان خیلی سریع توسط جونیور مسیاس روی پاس رافائل لیائو به گل رسید. در دقیقه 24 چارلز دکتلائر موفق شد اختلاف را دو برابر کند، اما گلش توسط VAR رد شد تا نیمه اول با پیروزی 1-0 میلان به پایان برسد. 

در نیمه دوم خیلی سریع به میلان شوک بزرگی وارد شد و رافائل لیائو بعد از دریافت کارت قرمز از زمین بازی بیرون رفت و در دقیقه 57 فیلیپ دوریچیچ بازی را به تساوی کشاند تا کار برای استفانو پیولی و شاگردانش سخت شود. در دقیقه 65 اولیویه ژیرو موفق به گرفتن پنالتی شد و این ستاره فرانسوی پنالتی را تبدیل به گل کرد و در نهایت میلان با برتری 2-1، سه امتیاز را مال خود کرد. 

4416