غلامپور حریف سیلوا نشد/ اعتراض غیرمستقیم هواداران به مهاجم آبی‌ها

غلامپور حریف سیلوا نشد/ اعتراض غیرمستقیم هواداران به مهاجم آبی‌ها

پایگاه خبری فوتبالی - هواداران استقلال به رفتار‌مهاجم این تیم در جریان‌بازی واکنش نشان دادند.

به گزارش فوتبالی، استقلال در بازی هفته ششم‌ مقابل نساجی با نتیجه ۳ بر یک به پیروزی رسید.

* پیش از آغاز نیمه دوم ریکاردو ساپینتو هنگام ورود به زمین، کریم اسلامی را در آغوش گرفت و با او خوش و بش کرد که به نظر می‌رسد به حاطر اتفاقات پایان نیمه اول قصد دلجویی از تیم نساجی را داشت.

* پس از اخراج جانملکی، حمید مطهری با لبخندی تلخ نسبت به تصمیم داور واکنش نشان داد.

* در دقیقه ۴۹ هواداران استقلال معتقد بودند توپ در محوطه جریمه نساجی به دست بازیکن این تیم خورده و داور باید پنالتی اعلام می‌کرد.

* پس از گل سوم استقلال توسط محبی کادرفنی استقلال برای خوشحالی ساپینتو را در آغوش گرفتند. بهزاد غلامپور که قصد داشت خوشحالی معروف خودش را اجرا کند به سمت سیلوا که در آن لحظه تنها بازیکن استقلال در کنار خط بود رفت تا با پرشی بلند مدافع برزیلی را در آغوش بگیرد اما به حاطر قد بلند این‌ بازیکن، شادی مربی دروازه‌بان‌های استقلال کامل نشد!

* محمد محبی که اولین گلش برای استقلال را روی پاس مهدی قائدی به ثمر رساند به همراه او به سمت تماشاگران رفت. محبی که به شدت توسط هواداران تشویق شد از آن‌ها خواست تا با شدت بیشتری تیم را تشویق کنند.

*بازی هجومی استقلال پس از مدت‌ها هواداران این تیم را به وجد آورده و آن‌ها با شور و حرارت زیادی بازی را دنبال می‌کنند.

* خروج حسینی از دروازه در دقیقه ۶۵ و دفع توپ او با ضربه سر در میانه زمین به سبک مانوئل نویر، با تشویق شدید هواداران استقلال همراه شد.

* در دقیقه۵۹ سجاد شهباززاده می‌توانست میرزایی را در موقعیت تک به تک قرار بدهد اما به این بازیکن پاس نداد تا موقعیت خوب استقلال از بین‌برود. میرزایی پس از این از رفتار مهاجم استقلال ابراز ناراحتی کرد. در ادامه تک روی‌های شهباززاده، ناراحتی رضاوند را نیز در پی داشت. با اینحال در صحنه‌ای دیگر شهباززاده از پشت محوطه جریمه نساجی اقدام به شوتزنی کرد که توپ با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت. پس از این هواداران استقلال ارسلان مطهری را تشویق کردند.

* وزیر ورزش در اواخر نیمه دوم پشت دروازه جنوبی حاضر شد و با عکاس ها خوش و بش کرد. سجادی سپس به سمت سکوها رفت و در کنار هواداران استقلال نشست.

1470