چرا تلاش یوونتوس برای جذب مهاجم بارسلونا به نتیجه نرسید؟

چرا تلاش یوونتوس برای جذب مهاجم بارسلونا به نتیجه نرسید؟

پایگاه خبری فوتبالی - تلاش بی حد و مرز یوونتوس برای به دست آوردن مهاجم بارسلونا یعنی ممفیس دپای در پنجره نقل و انتقالاتی این تابستان بی نتیجه بود.

به گزارش فوتبالی، به نظر می رسید بازیکن هلندی طی یک انتقال آزاد از بارسلونا خارج شود و از این جهت که انتقال اوبامیانگ به چلسی به تعویق افتاده بود، بیانکونری ها امیدوار بودند که ممفیس دپای راهی یوونتوس شود اما این انتقال رخ نداد.

به نقل از فابریتزیو رومانو، یوونتوس برای اینکه بتواند ممفیس دپای را در این تابستان به دست بیاورد دست به هر کاری زده است.

به طور کلی این فصل اوضاع برای ممفیس در نیوکمپ دشوار خواهد بود چرا که بارسلونا در پنجره نقل و انتقالات امسال روبرت لواندوفسکی را وارد تیم کرده است و شماره 9 را از ممفیس دیپای گرفته است و او را تبدیل به مهاجم نیمکت نشین کرده است.

به نظر می رسد که رفتن اوبامیانگ به چلسی موجب شد تا بارسلونا دیپای را نگه دارد. از سویی یووه در خط حمله خود میلیک و ولاهوویچ را دارد. شاید اگر اوبامیانگ راهی چلسی نمی شد، بارسلونا دپای را راهی یوونتوس می کرد.

ممفیس که برای تیم ملی هلند ۴۲ گل در ۸۰ بازی به ثمر رسانده و در جام جهانی پیش رو در قطر جزوی از تیم آنها خواهد بود تابستان گذشته طی یک انتقال آزاد از لیون به بارسلونا پیوست.

1471