واکنش جالب لوکادیا به انتقادها

واکنش جالب لوکادیا به انتقادها

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم پرسپولیس، در مصاحبه‌ای به انتقادها واکنش جالبی نشان داده است.

به گزارش فوتبالی، اولین نمایش یورگن لوکادیا با پیراهن پرسپولیس، چیزی نبود که هواداران پرسپولیس انتظارش را داشته باشند و به همین دلیل انتقادها از این بازیکن شروع شد.

او البته خیلی زود با گلزنی در دو بازی متوالی، جواب انتقادها را داد و حالا در مصاحبه‌ای، موضع جالبی درباره حرفهایی که علیه او رسانه‌ای شد، داشته است.

لوکادیا به ایران‌ورزشی گفته است:" به حرفی که مردم و منتقدان می‌گویند و می‌نویسند اهمیت نمی‌دهم. آنها می‌توانند هر چیزی که دل‌شان بخواهد، بگویند. اگر قرار بود تحت تأثیر این حرف‌ها قرار بگیرم، رزومه و کارنامه من مثل حالا نبود. من در بهترین لیگ جهان بازی کرده‌ام. در لیگ برتر، بوندس‌لیگا و اردی‌ویزه هلند گل زده‌ام. با این حال مردم می‌توانند هر چیزی که دوست دارند به زبان بیاورند اما اینها تأثیر مثبت و منفی روی من نمی‌گذارد. یک هفته تبدیل به قهرمان می‌شوم و هفته بعد نه."

نکته مهم دیگر این مصاحبه، اشاره لوکادیا به این موضوع است که مسائل مالی، دلیل اصلی حضور او در پرسپولیس نبوده است:" گزینه‌های دیگری با دستمزد بالاتر هم داشتم اما احساس کردم اینجا را می‌خواهم چون از چالش و ماجراجویی خوشم می‌آید. علاقه‌مندم از منطقه امن خودم خارج بشوم. چون معتقدم بدون اینکه به دردسر بیفتی، نمی‌توانی پیشرفت کنی. در شبکه‌های اجتماعی هم مردم خیلی چیزها می‌گفتند و فکر می‌کردند من به کامنت‌ها و نظرات اهمیت می‌دهم اما این‌طور نیست. چون من ذهنیتی قوی دارم و کاملاً روی کارم متمرکز هستم."

1984