مهاجم سابق بارسلونا بدترین خرید فصل لس‌آنجلس‌اف‌سی

مهاجم سابق بارسلونا بدترین خرید فصل لس‌آنجلس‌اف‌سی

پایگاه خبری فوتبالی- در این مطلب به رده‌بندی ستاره‌هایی می‌پردازیم که این فصل با هزینه‌هایی گزاف به لس‌آنجلس‌اف‌سی پیوستند.

به گزارش فوتبالی، باشگاه لس‌آنجلس‌اف‌سی آمریکا در این فصل از رقابت‌های ام‌ال‌اس توانسته با هزینه نسبتا زیادی، تعدادی از ستاره‌های فوتبال اروپا را به تیم خود اضافه کند. کریستین تیو آخرین ستاره‌ای بود که در نقل و انتقالات این فصل لیگ فوتبال آمریکا، به تیم لس‌آنجلس اف‌سی پیوست. با وجود انتظارات بالای کارشناسان، او تا این لحظه بدترین خرید این تیم در نقل و انتقالات فصل جاری بوده است.

این مهاجم 31 ساله اسپانیایی که سابقه پوشیدن پیراهن بارسلونا و پورتو را نیز در کارنامه دارد، فوتبالش را از رده‌های پایین در آکادمی لاماسیا شروع کرد تا اینکه توانست به تیم اصلی بارسلونا برسد و هم‌تیمی‌ بزرگانی چون مسی، ژاوی و اینیستا شود.

تنها پنج بازی به پایان این رقابت‌ها باقی‌مانده و تیو برای تثبیت جایگاه خود در ترکیب اصلی تیمش، قبل از آغاز بازی‌های پلی‌آف ام‌ال‌کاپ 2022، ندارد. او تلاش خواهد کرد تا جای خالی برایان رودریگز، که به تازگی به تیم کلاب‌آمریکا در لیگ مکزیک پیوسته‌است، را پر کند. دلیل اینکه او بدترین خرید تیمش نامیده شده این است که لس‌آنجلس‌اف‌سی در این فصل نیاز چندانی به این مهاجم اسپانیایی ندارد؛ اما مدیران باشگاه می‌توانند قرارداد او را تا سال 2024 تمدید کنند.

"گرت بیل هم بهترین خرید نبوده!"
با وجود اینکه گرت‌بیل پر سر و صداترین خرید فصل باشگاه لس‌آنجلسی بود؛ اما او از نظر تاثیرگذاری در زمین، نتوانسته آنطور که از او انتظار میرفت، به تیمش کمک کند. درست است که او در اولین بازی‌های خود با لباس لس‌آنجلس‌اف‌سی توانست چندین مرتبه دروازه حریفان را باز کند، اما پس از این گلزنی‌ها، روند رو به رشد او متوقف شده است.

سرمربی تیم، استیو چاروندولو، هم نتوانسته تغییر چندانی در وضعیت بیل به وجود بیاورد و همچنان در دادن نقشی مشخص و ثابت به این ستاره ولزی ناکام مانده. در حال حاضر، گرت بیل به عنوان یار تعویضی در 30 دقیقه پایانی وارد زمین می‌شود و پیشبینی‌ها حاکی از آن است که این وضعیت برای او، در بازی‌های پلی‌آف ام‌ال‌اس کاپ 2022 نیز ادامه دار خواهد بود.

"جورجو کیلینی عالی بوده است!"
جورجو کیلینی یکی از بهترین خرید‌های باشگاه لس‌آنجلس‌اف‌سی در این فصل بوده است؛ چرا که او برخلاف سایر خرید‌های این فصل، توانسته سبب قوی‌تر شدن این تیم شود.

کریستین تیو و گرت بیل، دو مهاجمی هستند که به خط آتش تیمی اضافه شده‌اند که دو مهاجم خوب دیگر به نام‌های کارلوس ولا و کریستین آرانگو را در اختیار دارد. اما کیلینی قدرتی بیشتر از حد انتظار را به خط دفاعی لس‌آنجلس‌اف‌سی اضافه کرده است. خط دفاع این تیم پیش از ورود کیلینی، همانند اکثر تیم‌های ام‌ال‌اس، بسیار ضعیف بود. کیلینی با توجه به تجربه بالایی که دارد، می‌تواند یکی از ستون‌های لس‌آنجلس‌اف‌سی در راه کسب عنوان قهرمانی این فصل لیگ آمریکا باشد.

 اما بهترین خرید فصل لس آنجلس اف سی"
دنیس بوانگا، که با کمترین سر و صدا در نقل و انتقالات این فصل راهی لس‌آنجلس‌اف‌سی شد، توانایی‌های خود را به همگان نشان داده و ثابت کرده است که می‌تواند بهترین بازیکن فصل لس‌آنجلس‌اف‌سی لقب بگیرد. بوانگای 27 ساله، جوان‌ترین خرید خارجی این فصل تیم‌ آمریکایی است که تا به این لحظه، نشان داده که یک سر و گردن از سایر بازیکنان باکیفیت‌تر است.

این بازیکن گابنی‌الاصل بهترین خرید فصل لس‌آنجلس‌اف‌سی است، زیرا هنگامی که تیم‌های حریف می‌توانند کارلوس ولا را مهار کنند؛ او می‌تواند با خلاقیت بالای خود به کمک ولا بیاید؛ کاری که تیو و بیل از انجام آن ناتوان هستند.

1001