ربیعی: از نمایش بازیکنانم طی هفته های گذشته راضی ام/ هواداران از تیم حمایت کنند

ربیعی: از نمایش بازیکنانم طی هفته های گذشته راضی ام/ هواداران از تیم حمایت کنند

پایگاه خبری فوتبالی سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان اطمینان دارد وقتی به درستی در مسیر اجرای صحیح بازی گام برداشته می‌شود، نتیجه هم در پی آن کسب خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، محمد ربیعی در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های مس رفسنجان و هوادار اظهار داشت: به مجموعه تیم هوادار خوش‌آمد می‌گویم. امیدوارم همه بازیکنان در این مسابقه سلامت باشند، بازی تماگرپسندی از آب دربیاید و هر تیمی که شایسته است،‌ پیروز شود. می‌دانم بازی سختی داریم و هوادار از کادر فنی بسیار خوبی بهره می‌برد. تیمم باید در اجرای ایده‌های بازی تمرکز داشته باشد و درست عمل کند.

وی با ابراز رضایت از نمایش مس رفسنجان طی هفته‌های گذشته تصریح کرد: تیم ما به میزان کیفیتی که ارائه کرده، به هر دلیلی نتوانسته است امتیازات بیشتری کسب کند. اطمینان دارم وقتی به درستی در مسیر اجرای صحیح بازی گام برمی‌دارید، نتیجه هم به دنبال آن خواهد آمد. شرایط تهاجمی خوبی داریم، اما در ضربات آخر خوب نبودیم و در بخش دفاعی نیازمند دقت بیشتری هستیم.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان با بیان اینکه تیمش باید نقاط ضعف خود را برطرف کند، گفت: امیدوارم هواداران عزیز ما، برای حمایت از مس رفسنجان در ورزشگاه حاضر شوند تا با ارائه بازی خوب، رعایت جوانمردی و اخلاق حرفه‌ای، با دستان پُر از زمین خارج شویم.

ربیعی درباره غایبان مس رفسنجان برابر هوادار خاطر نشان کرد: میثم تیموری و فرشید باقری را در اختیار نداریم. دو یا سه بازیکن مصدوم دیگر هم داریم که کادر پزشکی تلاش می‌کنند آنها را به بازی با هوادار برسانند. مقابل فولاد چهار بازیکن خود را در اختیار نداشتیم که با همت کادر پزشکی، محسن آذرباد توانست بازی کند. در کنار بدبیاری‌هایی که داریم، در هفته‌های اخیر مصدومیت‌های ساده‌ای داشتیم که امیدوارم برطرف شود.

وی در مورد دیدار با ساکت الهامی که فصل گذشته توانست نساجی را به قهرمانی جام حذفی برساند، خاطرنشان کرد: پس از قهرمانی نساجی در جام حذفی، در کرج با این تیم بازی کردیم و به الهامی تبریک گفتم. برای او آرزوی توفیق می‌کنم.

۴۱۵۴