نکونام: کارمان راحت‌تر نشده است/ دلیل نتیجه نگرفتن‌ ملوان تا اینجای لیگ بی‌تجربگی بوده است

نکونام: کارمان راحت‌تر نشده است/ دلیل نتیجه نگرفتن‌ ملوان تا اینجای لیگ بی‌تجربگی بوده است

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان این موضوع که بازی‌های سخت آنها به پایان رسیده را رد کرد. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از سایت باشگاه فولاد خوزستان، جواد نکونام در خصوص دیدار فردا برابر ملوان بندر انزلی گفت: بعضی‌ها می‌گویند بازی‌های سخت فولاد همان چهار پنج هفته اول بوده و از این به بعد کارش راحت‌تر است. من چنین اعتقادی ندارم. در لیگ امسال بازی آسان و تیم از پیش‌ برنده نداریم.

وی افزود: درست است که ملوان تیم آخر جدول است ولی اگر نگاهی به 5 دیدار قبلی این تیم بیندازیم، می‌بینیم که شایسته رتبه بهتری بوده است. بازی قبل با گل به خودی به تیم پرستاره و متمول گل‌گهر باختند، هفته قبل‌تر یقه ذوب را گرفتند که خودش یقه تیم‌هایی مثل پرسپولیس و سپاهان را گرفته‌ است. یک بازی خیلی خوب با نساجی هم داشتند. حتی جلوی استقلال هم یک نیمه برنده بودند. دلیل نتیجه نگرفتن‌ ملوان تا اینجای لیگ، بی‌تجربگی بوده است.

سرمربی فولاد عنوان کرد: معمولاً تیم‌هایی که از لیگ یک بالا می‌آیند، کارشان چند هفته اول و شاید کل فصل سخت است چون جو و اتمسفر لیگ‌برتر با لیگ یک فرق دارد. می‌دانم فردا بازی راحتی نداریم و برای گرفتن 3 امتیاز، باید به اندازه بازی با تیم‌های بزرگ لیگ، انرژی و تمرکز داشته باشیم. یکی از چالش‌های اصلی ما در بازی فردا، شرایط آب‌وهوایی بندر انزلی است. با توجه به بارندگی چند روز اخیر، امیدوارم کیفیت چمن طوری باشد که بتوانیم روی زمین فوتبال بازی کنیم.

وی گفت: ملوان یکی از دوست‌داشتنی‌ترین تیم‌های لیگ است. قطعاً بیشتر فوتبالی‌ها دوست ندارند این تیم و تیم‌های پرطرفدار را پایین جدول ببینند. از پس‌فردا برای ملوان در ادامه فصل آرزوی موفقیت می‌کنم. از نمایش و نتیجه‌ای که شاگردانم در 3 بازی از 5 بازی گذشته داشته‌اند، راضی‌ام اما تیمی که می‌خواهد مدعی باشد باید در همه بازی‌ها، چه مقابل تیم‌های پرستاره و چه تیم‌های متوسط نتیجه بگیرد. فردا مثل تمام مسابقات نیاز به تمرکز کامل و نمایش بی‌اشتباه داریم تا بتوانیم به موفقیت برسیم.

۴۱۵۴