رسمی؛مهاجم سابق چلسی راهی لیگ برتر انگلیس شد

رسمی؛مهاجم سابق چلسی راهی لیگ برتر انگلیس شد

پایگاه خبری فوتبالی - دیگو کاستا، مهاجمی که اصالتا اهل کشور برزیل است اما برای تیم ملی اسپانیا بازی کرده است، به طور رسمی به تیم ولورهمپتون پیوست تا بدین ترتیب دوباره به لیگ برتر انگلیس بازگردد.

به گزارش فوتبالی، دیگو کاستا در اتلتیکو مادرید بود که به عنوان یک مهاجمی که تشنه گلزنی است شناخته شد. دیگو کاستا به طور کلی سبک خشنی داشت و بازیکنی بود که به شدت با مدافع های حریف درگیر می شد و بدین ترتیب همواره از او به عنوان یک مهاجم خشن یاد شده است. دیگو کاستا بین سال های 2010 تا 2014 و 2018 تا 2020 در اتلتیکو مادرید حضور داشته است. پس از آن، دیگو کاستا راهی تیم اتلتیکو مینیرو در لیگ برزیل شد. او همچنین بین سال های 2014 تا 2017 در چلسی حضور داشته است و بدین ترتیب بوده است که سابقه بازی در لیگ برتر انگلیس را داشته است و اکنون با پیوستن به ولورهمپتون دوباره راهی لیگ برتر انگلیس شده است.

این بازیکن قراردادی یکساله با ولورهمپتون بسته است و تا سال 2023 در این تیم حضور خواهد داشت.

دیگو کاستا در جام جهانی 2018 روسیه، در بازی اسپانیا و ایران تک گل تیم ملی اسپانیا را به ثمر رساند. او در آن بازی موفق شد دروازه علیرضا بیرانوند را در دقیقه 54 باز کند و بدین ترتیب سه امتیاز را برای اسپانیایی ها در پیروزی یک بر صفر این تیم مقابل ایران به ارمغان بیاورد.

1470