بازی‌های هفته پیش‌روی لیگ برتر انگلیس لغو شد

بازی‌های هفته پیش‌روی لیگ برتر انگلیس لغو شد

پایگاه خبری فوتبالی - در حالی که دولت انگلیس تصمیم برای لغو یا برگزاری بازی های این هفته از رقابت های لیگ برتر انگلیس را در پی درگذشت ملکه انگلیس به سازمان برگزار کننده لیگ و فدراسیون فوتبال انگلیس واگذار کرده است، به نظر می رسد که هفته پیش روی رقابت های لیگ برتر لغو شده است.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته ملکه الیزابت دوم در سن 96 سالگی درگذشت و بدین ترتیب از همان لحظه انتشار خبر درگذشت ملکه انگلیس، حرف و حدیث های زیادی پیرامون اینکه لیگ برتر انگلیس لغو می شود یا نه مطرح شد.

اکنون به گفته مارتین زیگلر از روزنامه تایمز، هفته پیش روی رقابت های لیگ برتر انگلیس لغو شده است و در واقع سازمان برگزار کننده لیگ برتر انگلیس در جلسه خود برای تصمیم گیری درباره برگزاری یا عدم برگزاری این هفته از رقابت ها برای لغو بازی های این هفته آماده شده است.

این خبر توسط برخی از رسانه های دیگر هم تایید شده است و بدین ترتیب به نظر می رسد که بازی های این هفته برگزار نشود و کنفرانس های مطبوعاتی هم در پی آن لغو شود. باید دید که پس از آن در هفته های بعد هم تصمیمی برای لغو وجود دارد یا صرفا همین هفته به تعویق افتاده است.

این خبر به طور رسمی توسط سازمان برگزار کننده لیگ برتر انگلیس هم تایید شده است و بدین ترتیب هفته ششم لیگ برتر انگلیس در پی درگذشت ملکه الیزابت دوم به تعویق افتاده است.

1470