ستاره فرانسوی یوونتوس در آستانه از دست دادن جام جهانی

ستاره فرانسوی یوونتوس در آستانه از دست دادن جام جهانی

پایگاه خبری فوتبالی - ماسیمیلیان آلگری سرمربی یوونتوس فاش کرد پل پوگبا نظرش را تغییر داده و حالا می‌خواهد عمل جراحی روی زانوی راستش انجام دهد. 

به گزارش فوتبالی، پل پوگبا پس از گذراندن دوره‌ای نسبتاً ناموفق در منچستریونایتد، در پنجره نقل و انتقالات تابستانی تصمیم گرفت تا دوباره به یوونتوس بازگردد تا بتواند خودش را احیا کند، اما این بازگشت اصلاً به نفعش تمام نشد و در تمرینات پیش فصل از ناحیه زانوی سمت راست مصدوم شد. او در ابتدا از انجام عمل جراحی خودداری کرد و تصمیم گرفت تا با برنامه‌ ریکاوری یک ماهه، دوباره به میادین بازگردد، اما حالا تصمیمش را عوض کرد. 

به نقل از سایت مارکا، جام جهانی 2022 قطر در ماه‌های نوامبر و دسامبر برگزار می‌شود. ماسیمیلیانو آلگری درباره وضعیت پل پوگبا به خبرنگاران گفت: "او صبح امروز تمرین کرد و سپس توقف کرد و تصمیم به عمل جراحی گرفت. فکر می‌کنم ما او را در ماه ژانویه در اختیار خواهیم. باید واقع بین باشیم. این که می‌تواند در جام جهانی بازی کند یا مشکل من نیست." 

با این عمل جراحی، هافبک سابق شیاطین سرخ حداقل تا 6 هفته آینده قادر به تمرین کردن نیست و باید دید دیدیه دشان سرمربی فرانسه آیا او را با خود به قطر خواهد برد یا خیر. پوگبا سابقه قهرمانی در جام جهانی را در کارنامه‌اش دارد.

4416