دلایل رد کردن پیشنهاد چلسی از زبان خرید جدید بارسلونا

دلایل رد کردن پیشنهاد چلسی از زبان خرید جدید بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - ژول کنده خرید 60 میلیون یورویی بارسلونا از دلایل رد کردن پیشنهاد چلسی گفت. 

به گزارش فوتبالی، ژول کنده مدافع فرانسوی فصل گذشته سویا یکی از جذاب‌ترین بازیکنان پنجره نقل و انتقالات تابستانی گذشته بود و باشگاه‌های زیادی از جمله چلسی به دنبال جذب او بودند. در حالی که گفته می‌شد او با آبی‌های لندن تمام کرده، اما در لحظات پایانی بارسلونا او را با قیمت 50 میلیون یورو به اضافه 10 میلیون یورو پاداش و بندهای دیگر، هایجک کرد و به کاتالونیا برد. کنده حالا به یکی از بازیکنان مهم بلوگرانا و ژاوی هرناندز تبدیل شده است. 

به نقل از سایت گل، کنده درباره رد پیشنهاد چلسی گفت: "بارسلونا باشگاهی است که هنوز همه دوست دارند در آن بازی کنند. البته نقش مربی نیز خیلی مهم بود. او به من اعتماد به نفس زیادی داد و از نگاهش به فوتبال بسیار خوشم آمد. انتخاب آسانی برای من بود، چون ژاوی هرچیزی که می‌خواستم به من داد."

کنده تنها خرید تابستانی بارسلونا نیست. خوان لاپورتا و متئو آلمنی علیرغم مشکلات مالی بسیار فراوان، توانستند با آزاد کردن چهار اهرم، مبالغ زیادی پول وارد حساب باشگاه کنند و بدین ترتیب بودجه مناسب برای خرید بازیکنان موردنظر ژاوی را تهیه کردند. روبرت لواندوفسکی، رافینیا، کنده، کریستنسن، مارکوس آلونسو و فرانک کسیه خریدهای بارسلونا بودند. 

4416