واکنش امباپه به مصدومیت ستاره رئال مادرید

واکنش امباپه به مصدومیت ستاره رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - در ابتدا به نظر می رسید که مصدومیت کریم بنزما ستاره فرانسوی رئال مادرید خیلی جدی است اما بعد از آن که مشخص شد این مهاجم فقط سه بازی را از دست می دهد، نفسی به راحتی کشید.

به گزارش فوتبالی، بنزما حدود یک ماه از میادین دور خواهد بود و سه بازی بعدی رئال مادرید و دو بازی تیم ملی فرانسه در لیگ ملت های اروپا را از دست خواهد داد. بنزما نگران بود که مصدومیتش شدیدتر از این باشد و حضورش در جام جهانی به خطر بیافتد. با این وجود بعد از آن که مشخص شد که بنزما فقط سه بازی رئال را از دست می دهد و در بازی اواسط مهر مقابل اوساسونا به میادین برمی گردد، در پیامی اینستاگرامی نوشت:" گلایه ای ندارم، واکنشم قدرتمند خواهد بود."

زمانی که شدت مصدومیت بنزما مشخص شد، خود بازیکن و باشگاه رئال مادرید آرامش پیدا کردند. البته این بازیکن باید در ساعات آینده تست جدیدی را بدهد.در غیاب وی به نظر می رسد که ادن هازارد در پست مهاجم کاذب قرار بگیرد. ستاره بلژیکی در بازی مقابل سلتیک با یک گل و یک پاس گل نمایش خوبی از خود ارائه داد.

نکته جالب در مورد پیام اینستاگرام این بود که کیلیان امباپه مهاجم پی اس جی در پیامی اینستاگرامی با چند شکلک به او روحیه داد. رابطه این دو از زمانی که انتقال امباپه به رئال مادرید به هم خورد، به شدت خراب شده بود.

4125