سرمربی حریف اروپایی بعدی رئال مادرید مشخص شد

سرمربی حریف اروپایی بعدی رئال مادرید مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - مارکو رز به عنوان سرمربی جدید لایپزیش اعلام شد و جانشین دومنیکو تدسکو شد که روز گذشته اخراج شده بود.

به گزارش فوتبالی، مارکو رز که تجربه هدایت سالزبورگ، بروسیا مونشن گلادباخ و بروسیا دورتموند را دارد، با قراردادی دو ساله تا سال 2024 هدایت لایپزیش را به عهده گرفت. رز رسما امروز در کنفرانس مطبوعاتی با هواداران صحبت خواهد کرد و بعد از ظهر اولین تمرین خود را با تیم جدیدش خواهد داشت.وی در اولین بازیهایش باید در مقابل دو تیم سابقش دورتموند و گلادباخ قرار بگیرد.

لایپزیش شروع فصل ضعیفی را داشته است و گلباران شدن توسط شاختار دونتسک در خانه باعث شد تا گزینه ای جز اخراج تدسکو وجود نداشته باشد. این تیم باید چهارشنبه آینده در مقابل رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا قرار بگیرد. مارکو رز دو فصل پیش نیز به عنوان سرمربی گلادباخ در مرحله گروهی مقابل رئال مادرید قرار گرفت که تیمش در بازی رفت به تساوی دو بر دو دست پیدا کرد و در بازی برگشت شکست خورد هر چند که در نهایت تیم آلمانی به عنوان تیم دوم مرحله گروهی و بعد از رئال مادرید صعود کرد و راهی یک هشتم نهایی شد. رئال مادرید در اولین بازی خود در مقابل سلتیک پیروز شده است و حالا باید به مصاف لایپزیش برود.

4125